1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я хочу макарони без сиру."

"Я хочу макарони без сиру."

Переклад:I want pasta without cheese.

March 20, 2016

6 коментарів


Petrosem

Чому тут не можна вживати неозначений артикль: I want a pasta without cheese


Georgepetlukh

Макарони, як і воду, як і цукор і тому подібне, не можна порахувати. А артикль "а", вживається тільки до тих предметів, які можна порахувати.


SergiyMarc

Чак Норріс порахував до безкінечності...двічі, а ви не в змозі злічити якісь макарони


Svitlana808317

Жодна відповідь неправильна! Чому?!


cUS44

Чому не приймається відповідь: I wanna noodles without cheese?


IQE49

Чому не можна i want the pasta without cheese? Так як я хочу саме ці макарони без сиру, а не якісь там.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати