1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він їсть рис."

"Він їсть рис."

Переклад:He eats rice.

March 20, 2016

7 коментарів


Hanna777424

Чому без артикля?


deniko
Mod
Plus

Тому що рис - незлічувальний іменник. Про це можна почитати в теорії до цього уроку.


tq3b3

Поясніть будь ласка чому коли " Вона їсть рис " пишеться She eatS rice, а коли Він то без " s " .


deniko
Mod
Plus

Вона їсть рис:

She eats rice.

Він їсть рис:

He eats rice.

В обох випадках потрібно писати eats.


XO767

Чому тут не потрібно артикль "а"?


Nastya300829

Тому що рис це не злічуване, артикль а потрібно добавляти коли можна порахувати наприклад she have a cucumber. Вона має огірок, другий приклад she have milk. Вона має молоко, артикль а не добавляється тому що молоко не злічуване


cQmB15

Чому нема артикля a

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.