1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він їсть рис."

"Він їсть рис."

Переклад:He eats rice.

March 20, 2016

9 коментарів


tq3b3

Поясніть будь ласка чому коли " Вона їсть рис " пишеться She eatS rice, а коли Він то без " s " .


rzhickiy02

При утворенні Present Simple з займенниками he (він), she (вона), it (воно) до дієслова потрібно додавати закінчення -s. Читайте поради і примітки.


Hanna777424

Чому без артикля?


dfYE9

Да да Влад мені тоже поясніть це


LastStep

чому без вртикля?


GeorgeNosenko

Він їсть рис


XO767

Чому тут не потрібно артикль "а"?


VIuaq

І мені це цікаво!


Ruslan12481

Так так. Чому " Вона їсть рис" потрібно з артиклем, а "Він їсть рис" без артикля?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.