"Wir sind unter Männer."

Çeviri:Biz erkeklerin arasındayız.

2 yıl önce

10 Yorum


SabineBergmann1
SabineBergmann1

Alman cümlesi yanliş. "wir sind unter Männer" yanliş!!! Bu "wir sind unter MännerN"!!!! "unter den Männern" = "unter Männern" doğru

1 yıl önce

Emre34514

B2 sertifikam var ben bile yeni öğrendim, gerçekten unter kişiler için kullanıldığında arasında anlamına geliyormuş :)

Das bleibt unter uns (bu aramızda kalsın)

Unter Freunden (dostlar arasında)

1 yıl önce

lkan0

"Unter" arasında anlamında ise çevirisinde neden göstermiyor?

2 yıl önce

Reducto.
Reducto.

Dikkatli bakarsan "(kişilerin) arasında" yazıyor.Ben de ilk başta göremedim ama en alt tarafta yazıyor.

2 yıl önce

YeldaTekin

Unter altında değil mi

1 yıl önce

reyhansivis

Kisiler arasinda kullanildiginda aramizda anlamina geliyormus

1 yıl önce

Cigdem24Mart

Ben daha yeni duydum.Unter altında diye biliyorum. Böyle kullanmam cümleyi.

6 ay önce

Alfredoyum2016

altında = unter etw. --> kedi masanın altında uyuyor = die Katze schläft unter dem Tisch. Wir sind unter Männern d.h. es sind keine Frauen, Kinder ec. dabei, sondern nur Männer --> ara

2 ay önce

humetin

der Mann - die Männer

Wir sind unter (den) MännerN (Dat.) - (Stimmt das?)

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Wir sind unter Männern.
Der Übungssatz muss noch korrigiert werden, aber das wird leider noch ein paar Wochen dauern.

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.