1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Are you in a group?"

"Are you in a group?"

Překlad:Jsi ve skupině?

March 20, 2016

5 komentářů


LubomirParil

A co : "Patříš do skupiny?" Když se budu nacházet v nějaké skupině, asi těžko se mne někdo zeptá, ale když půjdu třeba na nějakou akci, kam mají vstup pouze členové nějaké skupiny, tak budou asi chtít vědět, jestli do té skupiny patřím.

March 20, 2016

widle

Pozor, v případě, že půjde o členství v konkrétní skupině, to bude "the group".

March 20, 2016

Voyta
Mod

"Do you belong to a group?"

March 20, 2016

LubomirParil

Ano, to mne napadlo. Avšak to by mohlo být přeci jen, kdyby třeba neměli nějaký seznam členů skupiny. A když nějaký budou mít, třeba se rádi zeptají: "Are you in a group?", aby věděli, zda se mají do listiny podívat. Přeci jen mi přijde docela vtipné, že jsem třeba uprostřed nějaké skupiny, vedu se skupinou nějaký rozhovor a někdo se mne zeptá: "Jsi ve skupině?" :-) Protože to je zrovna případ doslovného překladu "Are you in a group?". Přeci jen tak hloupou otázku mi nemůže někdo položit, když někde stojím sám, aby chtěl vědět, zda jsem zrovna ve skupině.

March 20, 2016

jgstcd

"Are you in a group?" neni "Patříš do skupiny?". Nejcasteji se pouziva ve smyslu "Je vás víc?" Pokud mluvime o clenstvi pouzivame sloveso "belong", a to nezavisle na tom, zda existuje seznam ci ne.

March 20, 2016
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.