Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Are you in a group?"

Překlad:Jsi ve skupině?

před 2 roky

5 komentářů


LubomirParil

A co : "Patříš do skupiny?" Když se budu nacházet v nějaké skupině, asi těžko se mne někdo zeptá, ale když půjdu třeba na nějakou akci, kam mají vstup pouze členové nějaké skupiny, tak budou asi chtít vědět, jestli do té skupiny patřím.

před 2 roky

widle
widle

Pozor, v případě, že půjde o členství v konkrétní skupině, to bude "the group".

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

"Do you belong to a group?"

před 2 roky

LubomirParil

Ano, to mne napadlo. Avšak to by mohlo být přeci jen, kdyby třeba neměli nějaký seznam členů skupiny. A když nějaký budou mít, třeba se rádi zeptají: "Are you in a group?", aby věděli, zda se mají do listiny podívat. Přeci jen mi přijde docela vtipné, že jsem třeba uprostřed nějaké skupiny, vedu se skupinou nějaký rozhovor a někdo se mne zeptá: "Jsi ve skupině?" :-) Protože to je zrovna případ doslovného překladu "Are you in a group?". Přeci jen tak hloupou otázku mi nemůže někdo položit, když někde stojím sám, aby chtěl vědět, zda jsem zrovna ve skupině.

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

"Are you in a group?" neni "Patříš do skupiny?". Nejcasteji se pouziva ve smyslu "Je vás víc?" Pokud mluvime o clenstvi pouzivame sloveso "belong", a to nezavisle na tom, zda existuje seznam ci ne.

před 2 roky