"Wiem gdzie ona jest."

Tłumaczenie:I know where she is.

2 lata temu

3 komentarze


ArkadiuszM18

"I know where is she? "- czemu źle?

2 lata temu

Emwue
Emwue

'Where is she' to pytanie „gdzie ona jest”. „Wiem gdzie ona jest” to stwierdzenie faktu, więc nie możesz użyć inwersji.

2 lata temu

ArthurFlat
ArthurFlat

Since the rule in English is that you should not end a sentence with a preposition, the correct translation is "I know where she is located."

1 tydzień temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.