"Mimar pahalı mı?"

Çeviri:Ist der Architekt teuer?

2 yıl önce

4 Yorum


Turkisch-

Ist 1arkitekt teuer nedir ben anlamadım

1 yıl önce

ssbl14

bu cümle anlamsız

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Anlamlı. Mimarlık gerektiren bir işiniz olduğunu düşünün ve bir mimara ihtiyacınız var, bir mimar kiralayacak ve ona işinizi yaptıracaksınız. Birkaç seçeneğiniz var, hangi mimarı seçip seçmeyeceğinizle ilgili. Karşınızda bir kişi var bu konu hakkında konuşurken ve diyalog şu şekilde olabilir:

  • "Bu mimar pahalıysa, bize uygun değilse, başka birisine bakalım."

  • "Tamam o zaman. Diğer mimarın projeleri de güzelmiş, peki buna ne dersin?"

  • "Tamam ama bu mimar pahalı mı peki?"

gibi...

2 yıl önce

humetin

Mimar pahalı mı?

Die Gemeinde hat einen Architekt. Er ist sehr teuer. =

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.