1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я говорю з ним про свою майб…

"Я говорю з ним про свою майбутню кар'єру."

Переклад:I speak with him about my future career.

March 21, 2016

5 коментарів


Inkonstantiam

Speak with him - діалог; speak to him - монолог.


Nordry

Делеко не завжди "speak to him" є свідченням монологу. За словами самих носіїв, ще, як мінімум, багато зележить від того, хто є ініціатором розмови і хто зацікавлений у результаті розмови, хто є оповідачем у реченні тощо.


p7CH3

Можна сказати замість speak - talking?


Fb8U1

Якщо питаєте, то пишіть повністю своє речення, не обмежуйтесь одним словом. Не знаю, в яке речення ви хочете вставити talking. Якщо навіть у правильному реченні слово speak замінити на talking, то речення стане неправильним. Це тому, що speak - дієслово часу Present Simple, а talking - герундій. Щоб герундій став дієсловом, йому треба додати be у відповідній формі. I am talking... Тепер це дієслово часу Present Continuous. У такій формі можна його використовувати у реченні.


subbota7771

А если I talk with him ?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати