1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цей район гарний."

"Цей район гарний."

Переклад:The region is beautiful.

March 21, 2016

13 коментарів


NemoRW

а з якого дива "the neighborgood is beautiful" неправильно??!


Kaminari_Shiro

Як мінімум, тому що "neighborhood", а не "neighborgood"... У Вас опечатка у слові.


Limka1108

чому слово "area", як "район" в цьому реченні вважається помилкою?


EdLutsak

Чому не district?


[заблокований користувач]

    погоджуюсь із NemoRW, а з якого дива "the neighborhood is beautiful" неправильно??! В одному контексті не можна вживати обидва слова.

    A neighborhood is a geographically localized community within a larger city, town, suburb or rural area. Neighborhoods are often social communities with considerable face-to-face interaction among members.

    Region is a term used by contemporary geographers to describe an area of land or water that is part of a larger whole.

    Тому відповідь "The region is beautiful." , як мінімум, недоречна.


Kaminari_Shiro

    Тому що "neighborhood", а не "neighborgood".


    [заблокований користувач]

      у відповіді було написано "the neighborhood is beautiful". В одному контексті не можна вживати обидва слова. A neighborhood is a geographically localized community within a larger city, town, suburb or rural area. Neighborhoods are often social communities with considerable face-to-face interaction among members.

      Region is a term used by contemporary geographers to describe an area of land or water that is part of a larger whole.


Kaminari_Shiro

      Не тільки:

      Region:

      "7. an administrative division of a country, territory, or city. (http://www.thefreedictionary.com/region)

      Крім того, у вас була опечатка у слові, яку ви після мого коментаря виправили :)


BodoDurst

      та причім тут опечатка в нього. всерівно не підходить. регіон це регіон, західний регіон, волинський регіон і тд. а neighborhood це жилий район в місті, дістрікт це район міста чи якогось поселення.


pf3u4

      Чому не підходить "district"?


Lev211101

      Приєднуюсь до попереднього запитання


x8Zs10

      Чому "area" вважається помилкою???Поясніть, будь ласка!!!


ye.suhov

      Neighborhood чомусь невірний... Досі не розумію...

      Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.