"Цейрайонгарний."

Переклад:The region is beautiful.

2 роки тому

10 коментарів


Limka1108

чому слово "area", як "район" в цьому реченні вважається помилкою?

2 роки тому

NemoRW

а з якого дива "the neighborgood is beautiful" неправильно??!

2 роки тому

Nordry
Nordry

Як мінімум, тому що "neighborhood", а не "neighborgood"... У Вас опечатка у слові.

2 роки тому

EdLutsak

Чому не district?

1 рік тому

CatLearnEnglish

погоджуюсь із NemoRW, а з якого дива "the neighborhood is beautiful" неправильно??! В одному контексті не можна вживати обидва слова.

A neighborhood is a geographically localized community within a larger city, town, suburb or rural area. Neighborhoods are often social communities with considerable face-to-face interaction among members.

Region is a term used by contemporary geographers to describe an area of land or water that is part of a larger whole.

Тому відповідь "The region is beautiful." , як мінімум, недоречна.

2 роки тому

Nordry
Nordry

Тому що "neighborhood", а не "neighborgood".

2 роки тому

CatLearnEnglish

у відповіді було написано "the neighborhood is beautiful". В одному контексті не можна вживати обидва слова. A neighborhood is a geographically localized community within a larger city, town, suburb or rural area. Neighborhoods are often social communities with considerable face-to-face interaction among members.

Region is a term used by contemporary geographers to describe an area of land or water that is part of a larger whole.

2 роки тому

Nordry
Nordry

Не тільки:

Region:

"7. an administrative division of a country, territory, or city. (http://www.thefreedictionary.com/region)

Крім того, у вас була опечатка у слові, яку ви після мого коментаря виправили :)

2 роки тому

Switlana65097

не прийняло these!!!

1 тиждень тому

Switlana65097

затормозила-це множинa!

1 тиждень тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.