1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Τι σου συνέβη χθες;"

"Τι σου συνέβη χθες;"

Μετάφραση:What happened to you yesterday?

March 22, 2016

6 σχόλια


tlSlD7pP

Hello! If we say? What did happen to you yesterday?


OG7e3

Σε κάποια απάντηση σε άλλη ερώτηση, διάβασα πως το did δεν χρησιμοποιείται δίπλα σε ρήμα. Έτσι , λογικά , το did happen είναι λάθος.


Theofa

"what did you happen yesterday?" ;;;;;;;;;;;;


D_..
Mod
Plus

Δες το λίγο καλύτερα. Το συμβαίνω στα αγγλικά συντάσσεται όπως και στα ελληνικά, έτσι είναι "Κάτι συμβαίνει σε κάποιον" υποκείμενο-ρήμα-αντικείμενο. "Τι συνέβη;"="What happened?" και "What happened to you?"="Τι συνέβη σε σένα;"


Ioanna678593

@ D_.. μήπως έχεις να μας παραπέμψεις σε μια ψηφιακή πηγή για να δούμε σε ποια ρήματα δεν χρησιμοποιούμε το βοηθητικό "did"στην περίπτωση ερώτησης? Το 1 lingot της ευχαριστήσεως είναι γιατί διάβασα μια απάντηση σε κάτι που αγνοούσα παντελώς


Theofa

Σε ευχαριστώ πολύ!!

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.