"Τι σου συνέβη χθες;"

Μετάφραση:What happened to you yesterday?

March 22, 2016

4 σχόλια


Theofa

"what did you happen yesterday?" ;;;;;;;;;;;;

March 22, 2016

D_..
Mod

    Δες το λίγο καλύτερα. Το συμβαίνω στα αγγλικά συντάσσεται όπως και στα ελληνικά, έτσι είναι "Κάτι συμβαίνει σε κάποιον" υποκείμενο-ρήμα-αντικείμενο. "Τι συνέβη;"="What happened?" και "What happened to you?"="Τι συνέβη σε σένα;"

    March 22, 2016

Theofa

    Σε ευχαριστώ πολύ!!

    March 22, 2016

Ioanna678593

    @ D_.. μήπως έχεις να μας παραπέμψεις σε μια ψηφιακή πηγή για να δούμε σε ποια ρήματα δεν χρησιμοποιούμε το βοηθητικό "did"στην περίπτωση ερώτησης? Το 1 lingot της ευχαριστήσεως είναι γιατί διάβασα μια απάντηση σε κάτι που αγνοούσα παντελώς

    July 22, 2019
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.