Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The dog was born in April."

Traducere:Câinele s-a născut în aprilie.

acum 2 ani

8 comentarii


AmeynAmeiiin

Coform dexonline: FĂTÁ, pers. 3 fátă, vb. I. Tranz. (Folosit și absolut; despre animale mamifere) A naște, a face pui. Sub căruță, fătase, pe-o mînă de paie ude, o cățea cu bot subțiat de foame. CAMILAR, TEM. 51. Oaia finului fătase un miel. ISPIRESCU, L. 208. Am o vacă neagră Și cînd fată, Toți copiii aleargă (Ceaunul). ȘEZ. IV 67. Are tata o oaie laie Și-a fătat doi miei în paie (Cățeaua). GOROVEI, C. 56. ◊ Fig. Cînd a stat să fete [pădurea] Cotoșmana o dihanie ca asta?! GALACTION, O. I 274.

acum 1 an

diana209999

Si pisica mea s-a nascut in Aprilie

acum 1 an

irenemaria718005

Dog = câine puppy = cățeluș

acum 1 an

Samson485708

La ei nu exista verbul "a făta". De aceea folosesc la traducere verbul "a naste".

cu 5 luni în urmă

AlexaLaposi

cainele/catelul ?

acum 2 ani

tudortanasachi

animalele in general sunt fatate ,oamenii nascuti.ok?

acum 1 an

Lucian-Razvan

Acceptati si varianta "Câinele a fost fătat in aprilie." va rog nu este nimic gresit in a traduce si in modul acesta.

cu 8 luni în urmă

Strajescu

In loc sa foloseasca si alte substantive din multitudinea existentă, DUO se limiteaza la câine, pisică, elefant,broască....ceea ce devine plictisitor. In ceea ce priveste propozitia de față, au greșit folosind ''cainele'', părerea mea.

cu 2 luni în urmă