"Een kat zoals alle andere."

Vertaling:A cat like any other.

March 22, 2016

8 opmerkingen
Deze discussie is gesloten.


oldtimer1945

a cat like all other wordt fout gerekend, waarom moet dat others zijn ?


duolin388328

A cat like all others.


Netty559278

Omdat: zoals alle andere meervoud is


oldtimer1945

dank voor je reactie, maar : waarom dan wel any other. Kennelijk is het all others en any other


JefDeSmedt

het is hetzelfde als in het Nederlands: "alle anderen" en "eender welke andere"


zMI1WleJ

A cat as any other - niet correct?


Ragdaa4

Waarom niet (likes ) a cat is enkelvoud ..???


El2theK

Omdat like in deze zin zoals is en dus geen werkwoord.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.