1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "O bunun üzerine hiçbir zaman…

"O bunun üzerine hiçbir zaman konuşmayacak."

Çeviri:Er wird nie darüber sprechen.

March 22, 2016

5 Yorum

Konu önem sırasına göre

pilotmugo

burada nie ve niemals aynı anlama gelmez mi

March 22, 2016

MeteUlku

İkisi de kullanılabilir.


HalukErkan

nie = hiç ve niemals= hiçbir anlamı taşır bence


humetin

Er wird niemals darüber nicht sprechen. (Kabul edilmeli !)

nie- niemals

https://de.langenscheidt.com/deutsch-tuerkisch/niemals

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.