"Wir sind Männer!"

Çeviri:Biz erkeğiz!

March 22, 2016

24 Yorum
Tartışma kilitli.


dogukanulu1

Kız mädchen'dı sanirim


MetinAydinn

Evet.

Das Mädchen= Kız Çocuğu, Kız

Die Mädchen= Kızlar

Ein Mädchen= Bir kız

Frau= Kadın

Die Frauen= Kadınlar

Eine Frau= Bir Kadın

Umarım sorunuza karşılık almışsınızdır. Başarılar.


Hmanur783136

Allah razı olsun diyim bari


Esra243005

Adam ve adamlar i cevirebilir misiniz


yarenpikac

Adam; die mann adamlar;manner di sanırim sen yenede bak umarım yardımcı olmuşumdur


Afrodit_

Adam: der mann Adamlad: die manner


zlem564539

e doğru yaptım yanlış dedi


[aktif olmayan kullanıcı]

    Sind sadece cogul sahislarda mi kullaniliyor?


MeteUlku

    Bütün çoğullar değil, sadece "biz" manasını veren "wir" ve "onlar" manasını veren "sie"de kullanılıyor. İngilizce'deki "we are", "they are" gibi. İngilizce'den tek farkı, her özne için farklı yardımcı fiil (bin, bist, ist, sind, seid) kullanılıyor oluşu.


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Sind ne demek


mnrugur

      sind erkeğiz demek normalde erkek oluyor sind gelince erkeğiz oluyor


MetinAydinn

      "Wir" çoğul olduğu için yani biz "sind" kullanmak zorundayız.

      Sind = -tır, -tir, -tur, -tür. 3.çoğul şahıs ve -dır, -dir, -dur, -dür anlamlarına gelmektedir.


Erturul374979

      Wir sind kral geliyo aklıma


EyllNaz61760

      Bişey diyimmi benim de :):):)


SelenAltun2

      Männer yerine manner yazdı diye yanlıl kabul etti


hossein834002

      Männer hem adamlar olur hem erkekler mi?

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.