"Вони мають хліб."

Переклад:They have bread.

March 22, 2016

7 коментарів
Це обговорення закрито.


bdrb0

Чому не "a bread"?


OlgaGerd

Тому що хліб це незліченнуваний іменник. Як вода, вино чи життя. Незлічуванні іменники не вживають з неозначеними артиклями a an


QmTz12

Чому не a bread?


WilI0w.

Бо хліб являється незлічувальним іменником. При них артикль не потрібен. Незлічувалні іменники це також є сир, вино вода.


vitalii922061

Чому не ,а bread,?


VasylNikol1

Чому без артиклю?


Sasha_cher1

Без вртиклю, бо хліб являється незлічувальним іменником перед яким не ставиться a/an.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.