Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Ποια είναι τα πλεονεκτήματά του;"

Μετάφραση:What are its strengths?

πριν από 2 χρόνια

6 σχόλια


Theofa
Theofa

Advadages?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Advantages :)

πριν από 2 χρόνια

Theofa
Theofa

Ευχαριστώ και συγνώμη!

πριν από 2 χρόνια

Konstantin716578

Το "srtength" πόσες μεταφράσεις έχει?

πριν από 7 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

I hope a native speake to write as the difference between "benefit", "strength". Σύμφωνα με διαδικτυακό λεξικό το benefit σημαίνει πλεονέκτημα και το strength σημαίνει δύναμη. http://www.wordreference.com/engr/benefit http://www.wordreference.com/engr/strength

πριν από 6 μήνες

ThGVav

Ίσχυει ο.τι γραψαν οι προηγούμενοι

πριν από 1 μήνα