"I am a man."

Μετάφραση:Είμαι ένας άντρας.

March 22, 2016

17 σχόλια


NoRivera2

Άνδρας = άντρας why does it change from δ to τ {I am learning Greek just backwards}


panagiotis_ts

Both mean "man", but the second form is more common. However, both of them are accepted and are gramatically correct. :-)


BillDe

On this page it only accepts άντρας https://www.duolingo.com/skill/el/Verbs%3A-Future/1 And it gives no option to post a comment or correction! I have a screen shot but that I also can't put up here.


jaye16

This has been edited and either άντρας or άνδρας can be used.


o24K4

Εγώ είμαι ένας άντρας


jaye16

Αυτό είναι σωστό.


NikosSerb

ειμαι ενας αντρας


jaye16

Αυτό είναι σωστό.


IVgw

Είμαι ένας άντρας , είναι το σωστό και όχι ,είμαι ενα άντρας


jaye16

Εμείς οι διαχειριστές δεν έχουμε την δυνατότητα να δούμε τις απαντήσεις σας εάν δεν κάνετε ΑΝΑΦΟΡΑ .

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ]:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ στην

-Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή.

Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.

Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες για το πώς να δουλεύεις στο Duolingo.

1.Χρησιμοποιήστε τις "Drop-Down HINTS" δηλαδή περάστε τον κέρσορα πάνω από τη λέξη που θέλετε να μεταφράσετε και θα εμφανιστεί μια λίστα μεταφράσεων. Πρέπει πάντα να χρησιμοποιείτε την κορυφαία λέξη

2,Διαβάζετε πάντα τα σχόλια που υπάρχουν πριν δημοσιεύσετε το δικό σας σχόλιο.

3.Εάν η απάντησή σας απορρίφθηκε πρέπει να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ. Με την ΑΝΑΦΟΡΑ, μπορούμε να δούμε ολόκληρη την πρόταση σας.


Anton393719

Ego ime enas andras

Σχετικές συζητήσεις

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.