Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Her children read the newspaper."

Çeviri:Onun çocukları gazeteyi okurlar.

-1
4 yıl önce

26 Yorum


fatmanur.k1

Onun çocukları gazete okur neden olamaz illa gazeteyi mi dememiz gerek

16
Cevap ver14 yıl önce

BerkayPehlivan

The newspaper olduğu için gazeteyi olur yani hangi gazete olduğunu biliyoruz fakat sadece read newspaper olsaydı dediğiniz şekilde olurdu.

7
Cevap ver14 yıl önce

donkyman2

katılıyorum

0
Cevap ver1 yıl önce

lutfi.doga

Bu nu genelde the değiştiroyor. The bilinen bir seyden bahsedilirken kulanilir

-3
Cevap ver4 yıl önce

cubuci

çocukları diyor ama s takısı yok cümlede

0
Cevap ver4 yıl önce

MetinAydinn

Child = Çocuk

Children = Çocuklar

"s" takısı gelmez.

0
Cevap ver2 hafta önce

cubuci

hmmm anladım çok teşekkür ederim

0
Cevap ver4 yıl önce

turiiin

Onun çocuğu desek tekilse?

0
Cevap ver4 yıl önce

JokerBilgehan

Her child reads the newspaper

0
Cevap ver4 yıl önce

gizemelik2

Arkadaslar children cogul zaten bazi kelimeler s takisi almadan cogul olabiliyor ornegin mouse fare demekken mice fareler demek child cocuk children cocuklar demektir. Hem onun kelimesi aciklayici bir anlam katiyor onun cocuklari tamlama oluyor ve yanlis hatirlamiyorsam tamlamalar zorunluluktan dogar. Cocuklari dersek kimin cocuklari sorusuna cevap bulamayiz. O yuzden cumlenin dogrusu boyle. Ve cogul oldugundan yukleme s takisi gelmiyor.

4
Cevap ver4 yıl önce

mehmetzeki6

"her" hangi anlamı yüklüyor anlamadım.bilen varmı?

0
Cevap ver4 yıl önce

ecoskun

"onun"

0
Cevap ver4 yıl önce

mehmetzeki6

anladım galiba "her" onunçucukları yani her children:çocukları. dogru anlamışmıyım?

0
Cevap ver4 yıl önce

brahimSami

Eger o dedigimiz kisi erkek ise her... Eğer dişi ise his ön eki kullaniyoruz

0
Cevap ver4 yıl önce

VolkanDemirdag

"Her" kızlar yani dişiler için "His" erkekler için.. Yanlış yönlendirme yapmayalım lütfen. . ;)

0
Cevap ver3 yıl önce

live02

Yani bende ayni seyleri yaziyorum bi türlü kabul etmiyor sinir etti yeminle

0
Cevap ver4 yıl önce

AytenYksek

Aynn onun çocukları gazete okur olmalı.

0
Cevap ver3 yıl önce

aydinbekoglu

İngilizce öğretmeniyim. Gazete okur olur. Bir çeviri yaparken de gazete okur şeklinde olur. The eki gelerek spesifik bir gazeteden bahsedip gazeteyi şeklinde de çevirebilirsiniz. Her ikisi de olur anlayacağınız. Süper site, süper çalışma. Başarılar dilerim.

0
Cevap ver3 yıl önce

huriyim27

gazeteyi ne alaka

0
Cevap ver3 yıl önce

MetinAydinn

"Gazeteyi" çünkü sitede tam olarak kavrama ve öğrenmeden dolayı "the" kullanmak zorundayız. Yani "the newspaper", "gazete(yi)" olur.

0
Cevap ver2 hafta önce

Zeynekistan

ha gazete ha gazeteyi

0
Cevap ver1 yıl önce

bora250

böyle şey mi olur ya 3 sorudur rapor ediyorum ha gazete ha gazeteyi ne farkı var

0
Cevap ver1 yıl önce

donkyman2

çok saçma niye "onun çocukları gazete okur" cümlesi olmuyor illaha gazete kelimesine "yi" getirmek zorundayız?????????????????????????????

0
Cevap ver1 yıl önce

zulu87zulu

neden?

0
Cevap ver1 yıl önce

bunyamindemirok

onun çocukları gazeteyi okurlar. çoğul olan insanlar olduğu için yüklemde çoğul olmalıdır.Moderatör bey daha önce böyle yazmıştı yanılmıyorsam.Ayrıca onun demeye gerek yok çocukları gazeteyi okurlar veya çocukları gazete okur aynı anlamdadır.

-1
Cevap ver4 yıl önce