1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim bildiğimi bildiğini bi…

"Benim bildiğimi bildiğini biliyorum."

Çeviri:I know that you know that I know.

January 6, 2014

239 Yorum


irfandryl

duolingo yine fantazi peşinde

May 15, 2014

GOKHANISIKLI

THAT (-idik,-ıdık) fiile eklenir ve çekimler: Ben (-diğimi,-dığımı) Sen (-diğini,-dığını) O (-diği,-dığı) Biz (-diğimizi,-dığımızı) Siz (-diğinizi,-dığınızı) Onlar (-diklerinizi,-dıklarınızı) Özneye Göre:

<h1>I know that</h1>

(Benim bildiğimi)

<h1>You know that</h1>

Senin bil(-diğini),

<h1>(He/She/It) knows that (Onun) bil(-diği), Cümleye baktığımızda fiil (Know) varsa eylemi yapan öznede vardır. Bu özne örnekte olduğu gibi gizli özne olabilir. Bu özneyi kendiniz yükleme sorarak bulacaksınız.Parantezler () gizli öznedir.</h1>

I know that, (you) know that, (I) know. # Benim bildiğimi, (Senin) bildiğini, (Ben) biliyorum.

March 15, 2019

AhmetTaha163560

Super aciklamissiniz tesekkurler. Yalniz bu html kodlari neden cikmis anlamadim.

March 23, 2019

ozde123

Hahahahah

July 17, 2019

TBMCTv

alıntı yapmış

May 14, 2019

Aydn835313

Alıntı veya çalıntı senin işe yaradı mı yara madı mı

June 20, 2019

Aydn835313

Çok teşekkür ederiz gayet güzel

June 20, 2019

doukan263503

that koymadım oldu yine ama güzel açıklama

July 26, 2019

Bayram700041

Thanks Murat

June 29, 2019

noralya1

thank you :)

August 22, 2019

Erhan315775

Teşekkürler

August 28, 2019

batuhan452188

Yüklem neden sona geliyor bu cümlede

I knoe that,you know that , ı know

November 10, 2019

fatih797

Komik olmuş

December 29, 2018

Beyburr

Ahahahahaha

April 19, 2015

hasnanur901

Aynen öyle :D

December 30, 2016

aytenkarha

Haklısın bu nebe

August 5, 2019

mahperi12

:)

April 30, 2019

Eren653625

Ben tek attım

June 18, 2019

MnirEmre

Ayn Bende xD

July 15, 2019

pckooatgs51

Güldürdün reyiz

June 28, 2019

Arifri

Inception yazdım kabul etti :-)

July 21, 2014

semra471230

Yalniz orda kart yerlestirme var

March 2, 2019

fatih797

Hasi

December 29, 2018

BulentGercek

Fantastik cümle olmuş. Resmen bulmaca :) Bir cümlede bu şekilde arka arkaya "that" kullanmak ne kadar sık başımıza gelir? Bilgi verebilir misiniz?

January 6, 2014

ProwlingParis

türkçe'deki cümle ortasında olan "ki" ingilizce'de "that" oluyo. Yani türkçe olan cümleyi "ki"li bi hale getirelim: "Ben biliyorum ki sen biliyorsun ki ben biliyorum" (tam birebir tercüme bu yani). 2 tane ki = 2 tane that. birden fazlası da çok sık başına gelmez, cümle esprili zaten ;-) oldu mu?

January 6, 2014

TolgaAvc5

Çarkıfelege cıkan adamin ki sarkisinin ise yarayacagini hic duaunmemistim

May 22, 2018

havvanur90797

abi zmzklz haykırdım moruk naptın nsmznzm

October 9, 2018

BulentGercek

Saygılar Barış. Teşekkürler.

January 7, 2014

hdogruw

hahaa camoon what a sentence,isn't it ? cümlesinden --ne cümle ama değil mi? türkçe anlamı çıkarılır mı?

July 25, 2014

Tuncasol

iyi hoşta sorulan soruda "ki" yok ki ? verdiginiz örnek gibi sorulsa eywallah that koyarız ama olmayan bir kelimeyi nasıl nerden anlıycaz ?

February 18, 2014

Selcen_Ozturk

çünkü Türkçede "ki" yerine "-idik" ekiyle cümle bağlamak daha doğal ve yaygın

February 18, 2014

_Hakan_

Bana bunu aciklar misiniz ?

November 1, 2014

suleelus

that aynı zamanda ki anlamı veriyormuş. kelimenin üstüne gelirseniz göreceksiniz :)

March 25, 2014

Ortam

I know that you know whst i know deseydik dogru olur muydu

March 5, 2014

ProwlingParis

o zaman "benim ne bildiğimi bildiğini biliyorum" olurdu

March 5, 2014

ReuSebo

I know you know what i know

June 18, 2014

HaticeSnme8

sadece i know you know i know yazdım onu da kabul etti :D:D:D

May 7, 2019

senyortintin

Hatice hanım ordaki şu thatin manası ve gerekliliği ne tam olarak

October 27, 2019

zerrinata

Ben öyle yazdım kabul etti. 2.de what kullandım

December 22, 2014

zge235104

Benim bildiğimi bildiğini biliyorum. Önce cümleyi basitleştirmek lazım. Ben biliyorum.... neyi Senin bildiğini Sen biliyorsun .... neyi Benim bildiğimi I know that Ben (bunu) biliyorum. Neyi I know that you know Ben senin bildiğini biliyorum I know that you know that Ben senin (bunu) bildiğini biliyorum. Neyii I know that you know that I know Ben senin benim bildiğimi bildiğini biliyorum. Benim bildiğimi bildiğini biliyorum. Türkçede ben senin demiyorum kelimeye sonda çekimliyoruz. I believe that you believe İnandığına inanıyorum. Mantık aynı

July 19, 2019

mucalt

Buradaki tartismalar daha ogretici

April 29, 2015

Taishos

Ingilize "Dal sarkar kartal kalkar kartal kalkar dal sarkar" dedirtin madem :)

May 15, 2015

fatih108529

Aynennnn

October 30, 2019

seydaylmz

Bu cümleyi tam çevirecek ingilizcem olsaydı bu uygulamala uğraşmazdim :))

October 3, 2014

alpermoter

sanırım bir ingiliz bu cümleyi zor kurar :)

April 23, 2014

paranici_

kimsenin hayatına kimse karışamaz

June 5, 2015

brtgtrn

beynim yandı. guzel cumle :)

June 26, 2014

mimart

Sanki. "I know that you know what I know " daha anlamlı gibi ne dersiniz...

February 15, 2014

zge235104

..........what know I şeklinde kullanabilirsin onu anlamıda ne bildiğimi bildiğini biliyorum

July 19, 2019

Ortam

Ayni fikirdeyim

March 5, 2014

Ufuckcan

Eğer çeviri falan yapıyorsanız mantık falan aramayın cümlelerde. Sizin çevirdiğiniz cümleyi de verilen cümleyide aynı sıklıkta kullanıyoruz zaten.

January 7, 2019

aykutozgur_

Error verdim

February 18, 2015

ankaraoran

Bu tür cümleler daha ileriki aşamalarda kullanılsa daha iyi olur kanısındayım. Benim gibi orta seviyenin altındaki öğrenciler bunları okuyup anlamayınca itici oluyor bırakıyor. Benim hoşuma gitti ama kızım bıraktı programı.

August 27, 2014

merylmaz19

Harold Finch'in repliklerine benzemiş :)

June 23, 2015

hasnanur901

Ben bu cümleyi normalde bile kullanmıyorum :D

December 30, 2016

ali853997

kardesim bu cumle yuzunden ingilizce ogrenmekten vazgecicem bu nedir boyle

May 24, 2018

Hseyinekal

Bunu yazabilsem gider Sultanahmet'te turist rehberligi yaparım burda işim ne

October 27, 2018

MehmetAliBey7733

I know that you know that i know I know that you know that i know I know that you know that i know I know that you know that i know I know that you know that i know Ateyizler hadi bunu da açıklayın görelim: )

July 17, 2019

tahayasinY

"i know that he knows that i know" cümlesinin türkçesi aynı cevabı verir mi? teşekkür ederim.

February 11, 2014

Selcen_Ozturk

evet "bildiğini" senin ya da onun olabilir

February 18, 2014

sercangodr

daha neler :) turkun mukemmelliyetci zihniyeti.

March 9, 2014

Vedatalkan

İ know your know i know yazdim :/

June 22, 2014

besimimamoglu

Bu nedir yaw :)

July 15, 2014

as.a

komedi bi cümle :)

August 20, 2014

afaruk44

Oha yok deve XD

September 30, 2014

tarikcelikel

türkçe okurken bile zorlandım :))

March 9, 2015

holygalea

Felsefe sınavına hazırlanıyordum, buralara kadar geldim. Senin bilmediğini benim bildiğimi biliyorlar.

May 15, 2015

sudenaz462131

Bu şekilde sorular insanların aklını karıştırabileceğinden sorulmamalı buradan duolingoya sesleniyorum lütfen benim İngilizcem iyi fakat hiçbir hoca dahil böyle bir şey sormaz. Umarım beni haklı buldunuz

April 2, 2017

A_Yildiz

"Dal sarkar kartal kalkar, kartal kalkar dal sarkar." derim siz anlarsınız :D

October 26, 2017

ati97

Bunu cevirebilsem burda ne isim vardi .

April 4, 2018

seymanurkaz

Ben bu cümleyi türkçe de bile kuramam

April 20, 2018

sorenstein_

ingilizce öğrenmeye geldik tekerleme değil bu ne aq

May 1, 2018

ouzsty

I think i never use this word, why i'm learning this duo? Pls tell me!

November 20, 2018

ouzsty

I think i never use this word, why i'm learning this duo? Pls tell me

November 20, 2018

z4732

I know that you know that I know that you know that I know that you know that I know that you know that I know that you know that I know....

December 26, 2018

esincelik

Baglac cumlelerini daha iyi anlamamiza yardim edebilecek bir yer var mi ( daha iyi burada fazla oldu. Acikcasi anlayamiyorum. :-((
Bu konuda yardima gereksinimim var) Paylasirsaniz sevinirim.

December 28, 2018

netuhafgun

"I know you know I know"

Kabul etti. ✔️

January 5, 2019

dksengun

I know that you knew that I knew'' olamaz mı?Geçmiş zaman kullanılamaz mı?Bil-di(dili geçmiş zaman algıladım ben)

March 20, 2014

Selcen_Ozturk

haklısın, olabilir. Türkçede "-idik" zaman belirtmediğinden tam bir zaman karmaşası yaratıyor.

March 20, 2014

suleelus

asla olmaz oradaki di zaman eki değil !!! sıfatfiil eki. bil- dik- i ni ancak dik yumuşadığından diğ oluyor.

March 25, 2014

Selcen_Ozturk

di'nin zaman eki olmadığının gayet farkındayım şule hanım. Şöyle bi sorun var, zaman belirtilemiyor -dik ekinin kullanıldığı cümlelerde. Yani İngilizcede

  1. You know I sleep
  2. You know I am sleeping
  3. You know I slept
  4. You know I was sleeping
  5. You know I have been sleeping
  6. You know I had slept
  7. You know I have slept

cümlelerinin tamamını çevirmek için aslında Türkçede "Uyuduğumu biliyorsun" kullanılabilir. Belki 2 için "uyuyor oldugumu biliyorsun", tüm geçmiş zamanlılar için de "uyumuş olduğumu biliyorsun" kullanılabilir. Ama onları da pek kullanmıyoruz. Sorun bundan kaynaklanmaktadır. Türkçede "zamanı" tam vermek için tek yol "ki"li cümle kurmak, onlar da doğal olmuyor, yani

  1. Biliyorsun ki uyurum
  2. Biliyorsun ki uyuyorum
  3. Biliyorsun ki uyudum
  4. Biliyorsun ki uyuyordum
  5. Biliyorsun ki uyuyordum (şu ana kadar)
  6. Biliyorsun ki uyumuştum
  7. Biliyorsun ki uyuyordum (yakın zamana kadar)
March 25, 2014

-Bora-

İşte beklediğim açıklama...

February 9, 2015

VestelKatk

İste selcen hanim arayipta bulamadigim ornegi yine siz cikarttiniz karsima :-) hani that ikitane bulunmaz diyordunuz in one sentences iste burada iki kez kullanilmis simdi ayikla princinin tasini o aciklamayi nerde yazmistiniz en azi dan bu konu icerisinde :P

August 7, 2014

Selcen_Ozturk

bir cumlede iki kere "ki" kullanilmaz dedigimi hatirliyorum da iki kere "that" kullanilmaz dedigimi hatirlamiyorum. eger nerde dedigimi soyleseydiniz bakardik. su anda bir yorumda bulunamayacagim

August 7, 2014

suleelus

1- bilirsin ben uyu-r-u-m (uyu fiil kökü, r- geniş zaman eki, u yardımcı ses, m şahıs eki. ) 2- uyu-yor-u-m (uyu fiil kökü, yor şimdiki zaman eki, u yardımcı ses , m şahıs eki.) 3- uyu-du-m (du dili geçmiş zaman eki diğerleri öncekilerle aynı) vs vs yani zaman anlamı vermenin tek yolu ki li cümle kurmak değil çünkü bunlar zamanı veren ekler değil. ingilizcede de zamanı anlamamızı sağlayan şeyler olmalı cümlelerde. benim bildiklerimden aklıma gelenler fiilin hali değiliyor birinci ikinci üçüncü halinden anlıyoruz ing takısından anlıyoruz was vs lerden anlıyoruz falan. bu cümlede hangi zaman olduğunu anlayabileceğimiz bir şey yok mu ? yok diyorsanız tamam bir şey diyemem ama insanların önerilerinde fiillerin değiştiğini gördüm. türkçede anlam ve zaman karmaşası yok bu cümlelerde. hepsinde zaman belli. ingilizcesinde de bellidir diye düşündüm açıklarsanız sevinirim

March 25, 2014

Selcen_Ozturk

yine anlaşamadık. yan cümlecikte zaman belli olmuyor. tabii ki "uyurum, uyudum, uyuyorum" da zaman belli. "uyuduğumu" dediğimizde zaman belli değil. uyumak istisnai oldu biraz tabii çünkü şu an uyusam konuşamam. nasıl anlaşamadık hala bunu anlayamıyorum :) "bildiğimi biliyorsun" dediğimizde bu ingilizcede hem "you know I knew" (yan cümlecik past tense), hem de "you know I know" (yan cümlecik present tense) anlamına gelebilir.

March 25, 2014

Jiyan709938

Yani yan cümlecik olunca that geliyor dimi? Zaman olunca "that" kelimesine gerek kalmıyor. "That" iyelik eki mi oluyor yani? "I know that= bildiğimi" gibi. Ya da sadece "idik" anlami mı taşıyor "bilme-dik-imi"

February 2, 2019

Ufuckcan

Ona bakarsan senin I know that you knew that I had known demesi gerekli idi. Ki neredeyse kimse bunu kullanmaz

January 7, 2019

AsenaByun

cümleye bayıldım :D

May 10, 2014

murat.erta

I know you know i know yazdım kabul etti

July 12, 2014

asude6

Ya ne karisik bir cumle anlamadim gitii

August 29, 2014

animegirl_22

çok fazla know var :(

September 10, 2014

Bluerock..

hayatımda gördüğüm en saçma komik soru sjdhhshsa

December 2, 2014

oftastan

İ know you know my knowed yaptım

December 27, 2014

elfandorion

Adminler bizle daş..lga geçmiş...

April 21, 2015

coolesra

karisik bir cumle oldu

June 7, 2015

kurul_esra

çok karışık bir cümle bide bunu çevirin "Şu yoğurdu sarımsaklasak da mı saklasak, sarımsaklamasak da mı saklasak”

June 13, 2015

doa213249

Bu nasıl cümle ya xhhxhxjx yazıp gectim

September 6, 2015

itsbuse

who know??? ben bilemedim açıkça

October 2, 2015

evanyssa

sadece woww diyorum

December 5, 2015

Seazer2023

Espri anlayışınıza sıçayım. Ne boktan bir cümledir bu. Kelime oyunu yapıyorlar bir de. Gel türkçeye kelime oyunun kralını yapayım size

December 19, 2015

zeynepergene

bu nasil bir sey aq espisi gibi

January 13, 2016

ruhawi

I Know, you know, I know diye cevapladım kabul etti.

January 24, 2016

hamzaistanbul

Irfan katiliyorum sana. Bune lan dedim :))

January 29, 2016

hamzaistanbul

YAWW BI DURUN ! ÖNCE TÜRKÇE NE DEMEK ONU ÇÖZELİM :P :))

January 29, 2016

mpextreme

"i know that you know i know" kabul etti

February 8, 2016

beko1010

hshshh bu nedir aq :D

February 18, 2016

Ouzzzzzzzz

Bu nasıl bir sorudur Allahım

April 17, 2016

barisyon

404 not found

February 11, 2017

elifblc

abi nerden buluyorsunuz böyle cümleleri :D

June 15, 2017

ArifAnsar

You know nothing jon snow :)

August 26, 2017

rem697149

Beynim yandığından dolayı cevap bile veremedim

September 6, 2017

Fatih142

I know you know I know! asdasdas

September 15, 2017

bkin14

bu ne amks oıjwhfoıwehıohıogrehıpgherıphgoıerhophgo

September 23, 2017

alev948347

ingilizce çevirisinde sorun yok. hatta türkçe cümlenin ne demek istediğini ingilizcesini okuyuncaa anladım. benim bildiğimi bildiğini biliyorum demek oldukça hoş bir tekerleme gibi ama nemim b,ildiğimi SENİN bildiğii biliyorum diye türkçede de belirtmesi gerekir.

November 21, 2017

Ahmet-Hamdi99

bencede hahahahahha(:

December 19, 2017

harun632643

Yaptim valla

January 18, 2018

Crystal.man

burda cümle düşüklüğü olmuş benim bildiğim şeyi bildiğini biliyorum daha iyi

January 23, 2018

Tue284621

Bu ne lan cok zooorrr

January 28, 2018

OLIVIAJOHN4880

That ne demek ki?

March 23, 2018

EsraSert

Hahaha :D

April 2, 2018

tantana4

Tekerleme gibi gelde çöz

April 4, 2018

FudeylBaran

Kafa karıştırıcı ama espritüel olmuş

May 10, 2018

kardelenlmjrd

I know that you know I know. Yazdım kabul etti.

June 9, 2018

Derya111352

18 kere denedim

June 18, 2018

esincelik

Bende o kadar denemisimdir

December 28, 2018

hocaaam

Çoook ağır a sentence

July 20, 2018

Emre_Reis

Aga bu ne Duolingo bizi neyle sınıyor

July 21, 2018

kadkav1

Fatal error...

July 22, 2018

eetgrl

Beynim error verdi ben elendim siz devam edin Tşk

July 30, 2018

Siyar710492

Bilmemek mutluluktur :)

August 1, 2018

Ugurcum

Vay be. Aydınlandım

August 1, 2018

mehmet753275

Kim milyoner olmak ister? Milyonluk soru olmus

August 4, 2018

Kerem343434

dualingo espiri yapmayida bilirmis

September 17, 2018

ahmetsoguksu

Beyin yakan cümlelerde bugün

September 27, 2018

rmeysa191706

Hic bi bk bildigim yok

October 20, 2018

faruk709874

My know olmaz mı!

October 26, 2018

Didem65371

Duolingo OMG

October 26, 2018

Levent404119

Defalarca denedim olmadı bu cümleyi aklımda tutamıyorum

October 26, 2018

MuhammedHa814194

Kitap kurdu gibi olanın sözleri doğru

October 29, 2018

technicahm

Hahaha bu ne lan

November 1, 2018

technicahm

Hahaha bu ne lan

November 1, 2018

ouzhan618718

GÜZELMİŞ.

November 12, 2018

ebru645994

Yaa duolingo neyin pesindesin :))

November 16, 2018

kadir133291

Bağlaç konusuna kadar kraldım.

November 19, 2018

brownerses

Garip bir cumle olmuş

December 6, 2018

TuncYagmur

bu nasıl bişey ya benim bildiğimi bildiğini biliyorum

December 13, 2018

sagoKaFKeFKOLO

Fantastic

December 22, 2018

esincelik

Bu cumleyi dogru cevirdim ama hicbir sey anlamadim! Nasil tercume etmeliyiz bir turlu karar veremedim. Neresi cumlenin basi neresi sonu hangi cumleden baslamali hangi cumle ile devam etmeliyiz cok kararsiz kaldim ayni cumle bir daha gelirse ayni sekilde cevirebilir miyim hic bilmiyorum :-(

December 28, 2018

Ahmet284888

Bu cumlede ilk sonu cevirin yani; 1) bildigini biliyorum. I know that you 2) benim bildiğimi. that I know.

December 30, 2018

suXzDh

Bazen zor

January 4, 2019

BeyzaBetl10

+Biliyorum. -Bildiğini biliyorum. +Bildiğimi bildiğini biliyorum. -Bildiğini bildiğimi bildiğini biliyorum. +Bildiğimi bildiğini bildiğimi bildiğini biliyorum.

Kuzenimle sürekli yapıyoruz. We are işsiz.

February 5, 2019

mathias763257

Ben önce türkçesini anlamada zorlandım tabi ki ingilizcesini hiç yazamadım

March 30, 2019

Arda269875

Ben bunu soyledigim zaman ingilizceyi çözmüşüm demektir :)

May 17, 2019

esma446434

Dogru yaptığım halde neden yalnis diyor

May 22, 2019

Mehmet413308

I know you know I know yazdım kabul etti...

June 9, 2019

Didem1987

Bildiğimin bildiğinin bildiğimin bildiği... :))

June 10, 2019

UurIldrkay

çok zor

July 7, 2019

upstean

Tek attım, yapıyoruz şu işleri :)

July 12, 2019

Hicran57941

kafamda deli sorular

July 13, 2019

zehra654331

Yani böyle bir cümle neden kullanilirki

July 18, 2019

zge235104

Benim bildiğimi bildiğini biliyorum.

Türkçe düşünmemek lazım. İngilizce için cümleyi sadeleştireceksiniz. İngiliz cümle yapısı bize benzemez.

1.Ben biliyorum.. neyi??? 2.Senin bildiğini... neyi?? 3.Benim bildiğim (şeyi)

That (şunu) anlamında. Uzun cümle veya öbeklere bi nevi it (O) şeklinde görmemize yarar. Simdi sırayla yaz I know that. ..... I know that you know I know that you know that... I know that you know that I know

I know that you know that I know

That bir parantez gibi düşünmek lazım

I know it. Bunu biliyorum. Üstü kapalı cümle I know that you love me Beni sevdiğini biliyorum açıklayıcı cümle

July 19, 2019

zge235104

Türkçe gibi düşünmeyin basitleştirim

Benim bildiğimi bildiğini biliyorum

  1. Ben biliyorum... neyi ??? senin bildiğini
  2. Sen neyi biliyorsun??? Benim bildiğimi

Yani I know that..... I know that you know that.... I know that you know that ı know

Aynı şeyi inanmakla da yapabilirsin

I believe that you believe Senin inandığına inanıyorum.

July 19, 2019

zge235104

Benim bildiğimi bildiğini biliyorum. Önce cümleyi basitleştirmek lazım. Ben biliyorum.... neyi Senin bildiğini Sen biliyorsun .... neyi Benim bildiğimi I know that Ben (bunu) biliyorum. Neyi I know that you know Ben senin bildiğini biliyorum I know that you know that Ben senin (bunu) bildiğini biliyorum. Neyii I know that you know that I know Ben senin benim bildiğimi bildiğini biliyorum.

Benim bildiğimi bildiğini biliyorum. Türkçede ben senin demiyorum kelimeye sonda çekimliyoruz. I believe that you believe İnandığına inanıyorum Mantık aynı

July 19, 2019

zge235104

Benim bildiğimi bildiğini biliyorum. Önce cümleyi basitleştirmek lazım. Ben biliyorum.... neyi Senin bildiğini Sen biliyorsun .... neyi Benim bildiğimi I know that Ben (bunu) biliyorum. Neyi I know that you know Ben senin bildiğini biliyorum I know that you know that Ben senin (bunu) bildiğini biliyorum. Neyii I know that you know that I know Ben senin benim bildiğimi bildiğini biliyorum. Benim bildiğimi bildiğini biliyorum. Türkçede ben senin demiyorum kelimeye sonda çekimliyoruz. I believe that you believe İnandığına inanıyorum. Mantık aynı

July 19, 2019

hamidenur9

That kullanmadım ama kabul etti

July 21, 2019

keremhlc

haydaa oludu mu simdi bu

July 22, 2019

metinkazan

Bitirdin beni crayz bird...

July 24, 2019

sude.cameron

Cümlenin kurulusundan itibaren gercekten bir sey anlamadim.Please tell and help me.Lutfen...

July 30, 2019

YusufEmre634601

Çok zor bir cümle olmuş iki keredir karşıma çıkıyor yapamıyorum

July 30, 2019

YusufEmre634601

Çok zor bir cümle olmuş

July 30, 2019

YusufEmre634601

Çok karışık bir cümle olmuş

July 30, 2019

enanasya

Aaaaa bir defada doğru yazdım. Kesin bir daha olmaz. Hah haaa.
30 Temmuz 2019

July 30, 2019

enanasya

Aaaaaa bir defada doğru yazabildim. Kesin bir daha olmaz. Hah hah haaa.
30 Temmuz 2019

July 30, 2019

HseyinAta11

yanlış yapa yapa doğrusunu öğrendim fakat mantığını anlayamadım..

August 5, 2019

_mystify_

Bu nasıl cümle beynim yandı help

August 10, 2019

_mystify_

Bu nasıl cümle beynim yandı help

August 10, 2019

oral5296

ben ayni cevabi harfien verip dogru cevap olmasi ancak kırmızı uyari ile bunu yapması tuhaf

August 12, 2019

roe853177

Bu cümleyi ne zaman kurarım diye düşündüm düşündüm Entrikalar çevirmedigimi fark ettim Büyük kayıp yaşıyorum gibi geliyor

August 18, 2019

roe853177

Bu cümleyi ne zaman kurarim diye düşünüyorum düşünüyorum Entrika çevirmediğimi fark ettim Büyük eksiklik hissettim

August 18, 2019

eserten85

i know you you know me know dedim kabul etmedi

August 21, 2019

bar277151

Tıppın geldiği son nokta bu heralde hatta tıppı geçiyosun ilerde caminin karşısı(Cem Yılmaz)

August 21, 2019

omer2802

Ne yapıyorsunuz duolingo bey

August 22, 2019

Pnar564931

Woww

August 22, 2019

AliDoanGms

Bu neci be

August 26, 2019

AliDoanGms

Takdir edilesi

August 26, 2019

Hilal97233

Harika bir cümle

August 30, 2019

SpongeBob5N

Friends repliği

September 1, 2019

eydazelik

Ben bunu Türkçede zor söylüyorum aq İngilizce nasıl söyleyeyim

September 2, 2019

emrsnr

müdür müdür müdür?

September 6, 2019

cim668906

Bu soruda bıktırdı artık

September 8, 2019

Onurtug

Güzel bir cümle :))

September 18, 2019

UcanElma13

BILMIYORUM

September 23, 2019

Xtallon

en çok zorlandığım cümle oldu :d

September 26, 2019

Cerenazak34

Vay aq

September 28, 2019

mehmetarsl457997

Ne la bu, Google bile aptalladı.

October 1, 2019

mehmetarsl457997

Bu ne la

October 1, 2019

Mehmet316996

Great

October 8, 2019

yegan18

hep bu cümle beni şaşırtıyor

October 8, 2019

derin861116

Off doğru düzgün bi cümle bulamadın mı dualingo yaa

October 9, 2019

Onur44025

Bu nasıl bir cümle

October 11, 2019

omer-ozen

bu ne mk

October 12, 2019

khaleesi585620

Bunu cumle olarak kur dese kuramazdım zaten

October 14, 2019

Kadriyezka5

Friends?

October 16, 2019

YEL990528

İyi ki Türkçe var :)

October 26, 2019

MerveGkder1

Bu da İngilizce tekerleme sanırım

October 28, 2019

GuzalYusup

Bu ne bicim soru ... Sacmaa

October 28, 2019

GuzalYusup

Ssssssssssss sacma a-a

October 28, 2019

fatih108529

Bu kadar karışık bir cümleye gerek varmı allah aşkına. Zor ANLIYORIM derken fantazi yazar gibi kelime çıkıyor. Bu gidişle zor

October 30, 2019

Yeliz530350

Çok zor bu

October 30, 2019

Yeliz530350

Bu biraz zor olmuş

October 30, 2019

Mehmetzkan437564

Türkçesini söyleyemiyorum

November 5, 2019

ahmet535126

Ben "I know you know what i know" yazdım doğru kabul etti

November 7, 2019

Cengiz500086

Bu ne yaaa ilk defa gördüm.

November 7, 2019

Yagod2

Tovbe estafirullah

November 7, 2019

batuhan452188

I know that, you know that, ı know

Benim bildiğimi bildiği biliyorum

Yüklem neden sona geliyor bu cümlede alışılmışın dışında değil mi

November 10, 2019

batuhan452188

I see that he eats

Onun yediğini görüyorum

GÖRÜYORUM İLK BAŞTA

Ama bu cümlede neden yüklem(ı know en sonda) I know ,that ı know, that you know olması lazım degilmi

November 10, 2019

SeyhanOZEN

"I know you know what i know" olarak ilk "that" atılamaz mı?

February 20, 2014

BulentGercek

Atılamaz. Çünkü bağlaçın en önemli görevlerinden birisi iki ayrı cümleyi (kendine ait fiili olan) birbirine bağlamaktır. "I know" ve "You know" ayrı ayrı cümlelerdir.

February 20, 2014

-Bora-

Atılabilir. Burada ki "that" kullanı mı isteğe bağlıdır. Her iki şekilde de olur. Her cümle tipinde değil ama.

February 9, 2015

bacio_

çok hoşuma gitti bu cümle, bu tarz cümleler öğrenmemde de daha bir etkili oluyor sanki, akıldan da çıkmıyor

April 4, 2014

bilalkurban

Bence yanit "I know that you knew that i had known" olmaliydi.

May 30, 2014

laila87mrt

That yok bende? "I know you know i know" diyo bu dogru mu ki acaba?

August 8, 2014

-Bora-

Doğru

February 9, 2015

nusretklnc

I know you know what i know yazdim kabul etti

October 3, 2014

Duocan34

abi bunu tek seferde yapmak cidden zor...

October 31, 2014

zbamzbam

I know you know what I know dedim kabul etti

December 4, 2014

laborant78

Geçen yaz ne yaptığını biliyorum

December 15, 2014

-Bora-

I know what you did last summer

February 9, 2015

kayzen06

that I know cümlesinde that kelimesinin bağlaç olduğunu nasıl anlıyacaz mesala daha uzun kelimelerde bağlaç değilde zamir olarak düşünüyorum sürekli bunu nasıl aşabilirim

December 21, 2014

mucalt

Yorumlarada baktim ama kacirdigim bir seyler mi var anlayamadim. Cumlede Olumsuzluk var ama "not" yok neden. Yoksa bi soylem kalibi mı

April 29, 2015

Zeynepkk11

Cümlede olumsuzluk nerede bulamadım

January 7, 2019

Serdar771612

Bu kadar yorum yapıldıysa bir soruda soru amacına ulaşmış,bu program takla attırmış bu soru da herkese :)

June 29, 2018

VefaMemmed3

Çox qəribə bir cümlədir.Həmişəki kimi Duo çox qəribədir :-)

April 30, 2019

batuhanbalta

duolingo bir harika dostummmmmmmmm

August 16, 2014

rojinhan

Bence saçma sudoku gibi olmuş ona onu yazıyoruz olmuyor ne saçma şey labirenttemiyiz ingilizce kursunda mı belli değil

August 28, 2014

mkmelis

yazıcagınız cümleyi sk...

November 24, 2014

emrehendekci

Ananizin ami

April 22, 2016

hocaaam

İyyk

July 20, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.