"Nachází ji."

Překlad:He finds her.

před 2 roky

8 komentářů


KurtMller2

Otázka zní : nachází ji ; proč správná odpověď je " he finds she " ? v otázce není zadáno jestli ji hledá ona nebo on. Já napsal " finds she" to je prý špatný.

před 2 roky

widle
widle

Nejde o to, kdo hledá. Problém je v tom, že "ji" není "ona" a vyžaduje jiný tvar.

V poznámkách k lekci je tabulka, jak ty tvary vypadají: https://www.duolingo.com/skill/en/Pronouns-objective

před 2 roky

IngridPolk

lze použít "searches"?

před 2 roky

widle
widle

Ne, to znamená hledá.

před 2 roky

LPSkokr

He finds her to mi neuznalo. Ukázalo to že je správně "He find her" ne "finds". Já to nechápu..

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Ja taky ne, protoze He finds her je hlavni preklad, jak je videt v zahlavi teto diskuze. Slovo 'find' bez S se nachazi pouze ve spravne odpovedi THEY find her, protoze z te ceske vety neni jasne, zda ona, on nebo oni jsou temi, kteri ji nachazi.

před 1 rokem

AndreasDol4

Proč nemůže být: They find her???

před 9 měsíci

Peter_Sobol

mam taku malú otázočku, aký rozdiel je medzi found a find? Ďakujem

před 7 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.