Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Má na sobě klobouk."

Překlad:He is wearing a hat.

před 2 roky

7 komentářů


jandulesa

taky mi to ohlásilo překlep jako že shewears a hat je správně

před 2 roky

dtzj3

Myslím že tentokrát je překlep na straně duolingo ;-) He wears a hat a ne hewears a hat

před 2 roky

widle
widle

To je zajímavé, že se vám to takhle zobrazilo, protože v systému mezera je.

před 2 roky

dtzj3

zobrazilo, a ohlásilo překlep u mé mezery. Ale to jen drobnost mezi tím co mě poslední lekce trápí :-) Nicméně i tak je duolingo skvělý motivující nástroj

před 2 roky

alef77
alef77

Taky mi to oznamuje, že jsem tam dal mezeru navíc, přitom je to výsledek "skládačky".

před 8 měsíci

Jitka709231
Jitka709231

a je možné přeložit " He has a hat on" ?

před 2 roky

DaliborNovy

Chyba stále trvá. "He wears a hat." hlásí: Jedna mezera je navíc a opravuje na "Hewears a hat." A nedá se nahlásit, protože to bere jako překlep.

před 6 měsíci