"Helikedmyreview."

Çeviri:O benim eleştirimi beğendi.

4 yıl önce

18 Yorum


stultilingua

"değerlendirme"?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

"değerlendirme"nin çok net birebir karşılığı olarak "evaluation" var. "Review" daha çok kalıp olarak bu filmlere kitaplara yazılan eleştrilere deniyo.

4 yıl önce

atilasarikaya

"Review" değerlendirme, gözden geçirme anlamında da kullanılıyor ve her zaman evaluation anlamında kullanılmıyor. Örneğin "birisinin yaptığı işi gözden geçirme/değerlendirme" söz konusu ise review kullanımı daha yaygın ve "eleştiri" bu anlamı her zaman karşılamıyor.

3 yıl önce

butigo

Katılıyorum. Review kelimesini ilk öğrendiğim zaman, ingilizce hocamın dersleri gözden geçireceğiz şeklinde kullandığı zamandı.

3 yıl önce

VestelKatk

Eleştirimden hoşlandı daha doğru degil mı kabul etmiyor?

3 yıl önce

fthwashere

Görüş...?

3 yıl önce

mikaildaglar

"O benim eleştiri yazımı beğendi." yazdım kabul etmedi. Bilen biri nedenini acıklayabilir mi acaba?

3 yıl önce

a_begum
a_begum

eleştiriyi sözle mi yazıyla mı yaptığı belli olmadığından kabul etmemiş olabilir :)

3 yıl önce

selimsarca

Eleştrimden hoşlandı. Kabul edilmedi

3 yıl önce

eccebatu

Review aynı zamanda inceleme anlamına da geliyor , sadece eleştiri diye almak yanlış onun yerine critic kullanılırsa daha iyi olurdu .

3 yıl önce

erdinc_dinc

Review için yorum karşılığı yanlış mıdır?

3 yıl önce

dejavu2006dejavu

Araştırma anlamı bile var ama kabul etmedi

3 yıl önce

Ilyas12b

o eleştri yazımı beğendi dedim kabul etmedi

3 yıl önce

Kevork59

Arkadaşlar ben dersleri android tabletten calisiyorum, spikerin telafuzu duzgun degil, cumledeki liked i hic bezetemedim, review i ise with you gibi soyluyor bu yuzden cumleyi cozemedim. Boyle sorunu olan var mi? Bir sey daha soyliyeyim, telafuzunu yanlis anladigim kelimeleri google translete yazip okutuyorum orada farkli soyluyor ve ben anlayabiliyorum. Bu konuda yorumu olan var mi?

3 yıl önce

BURAK886072

İncelememi de olmazmı

11 ay önce

zehraa.nurr

"eleştiri yazımı beğendi" yazdım kabul etmedi ki review eleştiri yazısı anlamına da geliyo.

8 ay önce

auspices

"O benim değerlendirmemi sevdi" neden olmaz?

4 yıl önce

dijitalite

O benim eleştirimden hoşlandı. Kabul etmedi.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.