1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She is going to understand m…

"She is going to understand my letter."

Çeviri:O benim mektubumu anlayacak.

March 23, 2016

8 Yorum


Yener882160

She is going to understand my letter = O benim mektubumu anlayacak. Peki, 'O benim mektubumu anlayacaktır' nasıl diyeceğiz?

March 23, 2016

zubiz

Nasıl bir anlam farklılığı var?

March 23, 2016

Yener882160

Aslında yok

March 23, 2016

zubiz

Evet, ben de onu diyordum :) İşte bu yüzden aynı şekilde ifade edebiliriz.

March 23, 2016

Yener882160

:))) Aslında şunu düşündüm: 'anlayacaktır' daha vurgulu daha anlayacağından emin sanki daha bir kesinlik ifadesi var ya o yüzden meraktan sordum.

March 23, 2016

Hatotovic

O benim harfimi anlayacak neden olmaz?

June 14, 2017

whatthehel8

burada mektup anlamında harf değil

October 30, 2017

lk1xTP

Benim cevabim neden yanlis

November 30, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.