1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Am I a grandfather?"

"Am I a grandfather?"

Переклад:Я дідусь?

March 23, 2016

8 коментарів


ElenaMoroz0

чому зазвичай вживається I am , а в цьому випадку навпаки Am I ?


MichaelGitart

Тому що це питання. Раджу подивитись на ютубі "поліглот 16"


Fb8U1

В англійському реченні жорсткий порядок слів у реченні в залежності від частини речення. У розповідних реченнях: підмет, присудок. У питальних: присудок, підмет.


v4PM1

Чи я є дідусь?


EkVE6

Ні, тільки я дідусь. Я є дідусь? - Duolingo не приймає.


[заблокований користувач]

    Твій переклад буде виглядати так "or am I a grandfather"


RuslankoLang

    Не можу осягнути вживання артиклів, зокрема артиклю a. Будь ласка, наведіть якісь корисні посилання. Дякую

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.