"Not green"

Překlad:Ne zelená

před 2 roky

5 komentářů


Pagrossman

Mam stale dokola problem ze u poslechovych cviceni automaticky i prekladam a ono to chce jen poslech:(

před 1 rokem

Ftg849Hl

není zelená a ne zelená cože????????????????????????

před 1 rokem

MravenecJejda

Not je přeci zápor před slovesem...?! Copak zelená je sloveso?? Díky

před 2 roky

Voyta
Mod

"Not" dělá zápor jakémukoliv slovnímu druhu.

před 2 roky

Jiri537962

Bez zelene nee?

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.