1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Kartoffeln sind gut."

"Kartoffeln sind gut."

Çeviri:Patatesler iyi.

March 24, 2016

8 Yorum


ahmetefe1903

Sind çoğul ekidir.


beyzathewizard

Patatesler güzel.. Problem ne? " Gut " aynı zamanda güzel anlamına gelmiyor mu?


CeyhunEnglish

" Gut" aynı zamanda güzel anlamına gelmiyor." Schön " güzel demektir. Hast du verstehen ?


gulseakdemir

die kartoffeln sind gut . neden yanlış çünkü bundan önceki çümlelerde die bücher sind gut dedik yani başa die gelmeli


Nurdan305089

patatesler güzel de diyebiliriz bence!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.