1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Kartoffeln sind gut."

"Kartoffeln sind gut."

Çeviri:Patatesler iyi.

March 24, 2016

17 Yorum


ahmetefe1903

Sind çoğul ekidir.


BeyzaKhvc

Patatesler güzel.. Problem ne? " Gut " aynı zamanda güzel anlamına gelmiyor mu?


CeyhunEnglish

" Gut" aynı zamanda güzel anlamına gelmiyor." Schön " güzel demektir. Hast du verstehen ?


_Petrichor_0_

Aynen ya:/ kabul etmedi pis duo


Ramazan93837

Doğru olmalı idi


gulseakdemir

die kartoffeln sind gut . neden yanlış çünkü bundan önceki çümlelerde die bücher sind gut dedik yani başa die gelmeli


Vusale848878

Cunki belirsiz papateslerden konu gidiyor


Nurdan305089

patatesler güzel de diyebiliriz bence!


burak869123

Patatesler güzeldir diyorum kabul etmiyo


humetin
  1. Kartoffeln, die ich gestern auf dem Wochenmarkt gekauft habe, waren sehr gut als (die) Tomaten.
  2. Kartoffeln sind gut, Kartoffeln nicht. 3.Kartoffeln sind nicht billiger als Tomaten.

Serdar309409

kelimenin çoğul olduğunu nasıl anladık.? ben sind olayına bakarak çözdüm.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.