"Sie konnten die Tür von außen nicht öffnen."

Çeviri:Kapıyı dışarıdan açamadılar.

March 24, 2016

4 Yorum


Momo.Reza

"Açamazdılar" burada neden doğru değil?

March 24, 2016

suna_su

"Açamazdılar"ın birincil anlamında bir varsayım var, yani kapıyı açmaya çalışmış olsalardı açamayacaklardı anlamını veriyor. Bunun almanca karşılığı da 'sie hätten die Tür nicht öffnen können' olur.

March 24, 2016

Momo.Reza

Teşekkür ederim, biraz zor fakat ☺

March 26, 2016

fek114

Onlar kapıyı dışarıdan açamadılar ???

June 5, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.