1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie konnten die Tür von auße…

"Sie konnten die Tür von außen nicht öffnen."

Çeviri:Kapıyı dışarıdan açamadılar.

March 24, 2016

4 Yorum


Momo.Reza

"Açamazdılar" burada neden doğru değil?


suna_su

"Açamazdılar"ın birincil anlamında bir varsayım var, yani kapıyı açmaya çalışmış olsalardı açamayacaklardı anlamını veriyor. Bunun almanca karşılığı da 'sie hätten die Tür nicht öffnen können' olur.


Momo.Reza

Teşekkür ederim, biraz zor fakat ☺


fek114

Onlar kapıyı dışarıdan açamadılar ???

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.