Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sie konnten die Tür von außen nicht öffnen."

Çeviri:Kapıyı dışarıdan açamadılar.

0
2 yıl önce

4 Yorum


Momo.Reza
Momo.Reza

"Açamazdılar" burada neden doğru değil?

0
Cevap ver2 yıl önce

suna_su

"Açamazdılar"ın birincil anlamında bir varsayım var, yani kapıyı açmaya çalışmış olsalardı açamayacaklardı anlamını veriyor. Bunun almanca karşılığı da 'sie hätten die Tür nicht öffnen können' olur.

4
Cevap ver2 yıl önce

Momo.Reza
Momo.Reza

Teşekkür ederim, biraz zor fakat ☺

0
Cevap ver2 yıl önce

fek114

Onlar kapıyı dışarıdan açamadılar ???

0
Cevap ver2 yıl önce