1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have never spoken about w…

"We have never spoken about work."

Çeviri:Biz hiç işle ilgili konuşmadık.

January 7, 2014

9 Yorum


mustafasadoglu

Biz hic calisma hakkinda konusmadik bence bunu kabul etmeliydi is-calusma bence es anlamli burada


ElshanSafixanov

We never spoken about work.- olmaz mı? Yani "have" olmadan


Selcen_Ozturk

hayır, ya "have spoken" ya "spoke". Fiilin 3. hali have siz kullanılmaz


erkutdalfidan

konuşmayız deseydik cümle nasıl olurdu ?


Selcen_Ozturk

"We never speak about work."


qwertyali

iş job demek neden work demiş ben biz çalışma hakkında hiç konuşmadık dedim kabul etmedi.


asencyel

"about work" tam çevirisi "iş hakkında " 'dır. "işle ilgili" 'nin tam çevirisi ise " related to work" şeklindedir.


brahim398198

Work iş, çalışma demek. Çalışma hakkında konuşmadık demek zaten iş hakkında, iş ile ilgili konuşmadık demek. Farklı bir Türkçe ifade tarzı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.