"We have never spoken about work."

Çeviri:Biz hiç işle ilgili konuşmadık.

4 yıl önce

8 Yorum


mustafasadoglu

Biz hic calisma hakkinda konusmadik bence bunu kabul etmeliydi is-calusma bence es anlamli burada

3 yıl önce

ElshanSafixanov

We never spoken about work.- olmaz mı? Yani "have" olmadan

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır, ya "have spoken" ya "spoke". Fiilin 3. hali have siz kullanılmaz

2 yıl önce

erkutdalfidan

konuşmayız deseydik cümle nasıl olurdu ?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"We never speak about work."

2 yıl önce

qwertyali

iş job demek neden work demiş ben biz çalışma hakkında hiç konuşmadık dedim kabul etmedi.

2 yıl önce

asencyel

"about work" tam çevirisi "iş hakkında " 'dır. "işle ilgili" 'nin tam çevirisi ise " related to work" şeklindedir.

2 yıl önce

Mustafa453158

İş - çalışma

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.