"Nobody has played with the dog today."

Çeviri:Bugün köpek ile hiç kimse oynamadı.

January 7, 2014

10 Yorum

Konu önem sırasına göre

gulenzek

Hiç kimse köpekle bugün oynamadı

November 13, 2014

YusufGven3

Kimse kopekle oynamadi bugun

May 16, 2015

Tafi67

Has not olması gerekmiyor mu ?

December 30, 2015

tugbasrsy

has not olması gerekmıyor muydu ?

February 16, 2016

cemyav

Nasıl cümleye NEVER geldiğinde olumsuzluk katıyorsa NOBODY geldiğinde de olumsuzluk katmış oluyor. Tekrar NOT kullanmaya gerek yok yani. SANURSAM, GALİBA. :)

September 19, 2016

modene1

Why not hiç kimse at the beginning?

February 21, 2016

sewosnglc

Köpekle bugün hiç kimse oynamadı da olabilir

February 23, 2016

Nurzgen

anlamadım niye doğru değil

May 28, 2016

derinlik8

''Bugün köpek ile hiç kimse oynamadı.'' ifadesinde ''hiç kimse'' kelimesini dikkatsizliğimden dolayı bitişik yazmışım kabul etmedi. Bunu yapma bize Duolingo..

July 20, 2017

betl24228

Hic kimseyi neden kabul etmedi?

August 13, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.