Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Nobody has played with the dog today."

Çeviri:Bugün köpek ile hiç kimse oynamadı.

4 yıl önce

10 Yorum


gulenzek

Hiç kimse köpekle bugün oynamadı

3 yıl önce

YusufGven3

Kimse kopekle oynamadi bugun

3 yıl önce

Tafi67

Has not olması gerekmiyor mu ?

2 yıl önce

tugbasrsy

has not olması gerekmıyor muydu ?

2 yıl önce

cemyav

Nasıl cümleye NEVER geldiğinde olumsuzluk katıyorsa NOBODY geldiğinde de olumsuzluk katmış oluyor. Tekrar NOT kullanmaya gerek yok yani. SANURSAM, GALİBA. :)

1 yıl önce

modene1

Why not hiç kimse at the beginning?

2 yıl önce

sewosnglc

Köpekle bugün hiç kimse oynamadı da olabilir

2 yıl önce

Nurzgen

anlamadım niye doğru değil

2 yıl önce

deriny57

''Bugün köpek ile hiç kimse oynamadı.'' ifadesinde ''hiç kimse'' kelimesini dikkatsizliğimden dolayı bitişik yazmışım kabul etmedi. Bunu yapma bize Duolingo..

1 yıl önce

betl24228

Hic kimseyi neden kabul etmedi?

1 yıl önce