1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Nobody has played with the d…

"Nobody has played with the dog today."

Çeviri:Bugün köpek ile hiç kimse oynamadı.

January 7, 2014

16 Yorum


gulenzek

Hiç kimse köpekle bugün oynamadı


MehmetAliBey7733

Kopek kopekliğini bilirse hiç sorun çıkmaz. Bi sorun bakalım kendisine neden hiç kimse oynamamış diye


derinlik8

''Bugün köpek ile hiç kimse oynamadı.'' ifadesinde ''hiç kimse'' kelimesini dikkatsizliğimden dolayı bitişik yazmışım kabul etmedi. Bunu yapma bize Duolingo..


karatecix

bende de aynisi oldu cok sinirimi bozuyo bu tarz seylerinyanlis saymasi


ilyasdevecioglu_

Dikkat etmek zorundasın hayattaki birçok başarısızlık ufak dikkatsizlikler yüzünden gerçekleşmiştir


YusufGven3

Kimse kopekle oynamadi bugun


Tafi67

Has not olması gerekmiyor mu ?


Meral498997

Nobody zaten olumsuz yapıyor cümleyi. Not olumsuzluk ekine gerek yok


tugbasrsy

has not olması gerekmıyor muydu ?


cemyav

Nasıl cümleye NEVER geldiğinde olumsuzluk katıyorsa NOBODY geldiğinde de olumsuzluk katmış oluyor. Tekrar NOT kullanmaya gerek yok yani. SANURSAM, GALİBA. :)


modene1

Why not hiç kimse at the beginning?


sewosnglc

Köpekle bugün hiç kimse oynamadı da olabilir


Nurzgen

anlamadım niye doğru değil


betl24228

Hic kimseyi neden kabul etmedi?


AisunVakil

Cümlede sözlerin yerini farklı yazmak neden yalnış olarak kabul ediliyor, anlamıyorum


Melike814567

Neden has kullanıldı have değilde

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.