Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"A woman eats a sandwich and an orange."

Çeviri:Bir kadın bir sandviç ve bir portakal yer.

4 yıl önce

15 Yorum


RooTsss

"eat" fiili he/she/it'ten sonra "eats" haline dönüşür" kuralı burada neden uygulanıyor anlamadım? he/she/it geçmiyorki cümlede? Mal oldum yemin ederim. :)

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

3uncu tekil sahis olmasi yeterli cunku, yani "o" diyebilecegimiz birisi. "kadin" da o diyebilecegimiz biri yani 3.tekil sahis, ben sen biz siz ya da onlar degil :)

4 yıl önce

RooTsss

Teşekkürler ingilizcede konuşmadan önce ıdısını dıdısını düşünmek gerektiğini artık anlamış bulunmaktayım...

4 yıl önce

cemsakizci

Tskr.

3 yıl önce

Resist4Freedom

Tipki he , she , it , Ali , Fatma derken s takisini kullanip eats yaptigimiz gibi kadin cocuk derken de kullaniriz

4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

woman kadın olduğu için zamir hali she'dir. bu yüzden eats olmuş.

4 yıl önce

cengiz02

ses woman ama womın diye gelıyo hangisini yazayım . sasırdım ?

4 yıl önce

duiglo

Woman yaz sen kardeşim

4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

kadın kelimesinin yazılışı woman'dır :)

4 yıl önce

cengiz02

onu demek istemedim . bi woman var bi de women var onler karısıyor :D

4 yıl önce

burakcile

Woman = kadın Women = kadınlar

4 yıl önce

qencer

Woman voman diye okunurken Women vomen diye okunmaktadır ayrımı bu şekilde yapabilirsiniz.

3 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

heee onu bilmem :)))))

4 yıl önce

serdarboztas

Women kadinlar demek, a women kullanilmaz

4 yıl önce

tahsinnar07

Kadın kelimesi zaten 1 kadın anlamına gelir... Sorunun cevabı❌

1 hafta önce