1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Mit meinen Eltern."

"Mit meinen Eltern."

Çeviri:Ebeveynlerimle.

March 25, 2016

10 Yorum


HidayetEre3

Ebeveynlerimle birlikte niye olmuyor ?


Eluvian_

Artık kabul ediliyor. Ayrıca lütfen bir dahaki sefere cümlenizi rapor edin.


Gluslu0

eltern çoğul neden meiner olmadı


YektaDogan

'mit' her zaman dativ ile kullanılır. Çoğul olan die artikeli de dativ halinde 'den' olmaktadır.


Selcen_Ozturk

mit dativ gerektirir


Gluslu0

teşekkür ederim


busrayenice

benim ebeveynlerim de ayni anlami katiyor fakat kabul etmedi


Eluvian_

Artık kabul ediliyor, teşekkürler!


MuslumEsma

bir yerde mit başta olunca soru anlamı katmıştı offfff


ochanes1

Anne ve babayi niye kabul etmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.