1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Kind"

"Das Kind"

Çeviri:Çocuk

March 25, 2016

21 Yorum


KomutanLOGAR69

Das - erkek isimlere Die - kadın isimlere Das - cansız/ cinsiyetsiz isimlere geliyor diye öğretmişlerdi lisede yanlış olabilir . Artikel deniyor bir mantığı yok. Her ismin bir artikeli var. Teşekkürler


Esma541592

Ya gerçekten duolingo güzel bir şey


nursena1231

Belki ama ben çocuk yazıyorum kabul etmiyor. Ama tercümedede çocuk yazıyor onasıl bir şey ya


Elif734492

Çünkü almanca yaz diyor


Aleynatilki3

Sen belki cevai yanlis yazdin


h.beyzatekeli

Ama her zaman öyle olmuyor. İstisnalar var mesela das mädchen gibi. Ayrıca die çoğullara da geliyor. Die buch: Kitaplar Die Heft: Defterler gibi.


hlya242599

Das belirli artikel dolayısıyla bu çocuk dedim kabul etmedi, ama bahsedilen çocuğun herhangi bir çocuk olmadığını gösterdiği için kabul etmeliydi. ... diye düşünüyorum.


aLLeYeZz0nMe

"Bu" Turkce de isaret sifatidir. Demek istedigi dedigin gibi belirli bir cocuk ama Turkce de Cocuk dedigin zaman da ayni anlami verir.


JaJaJaTRK

Çocuk yazdim kabul etmedi dogru cevap çocuk yaziyir


hakim2121

arkadaşlar merhabalar, telafuzu robot yapıyor... tam olarak sesler / okunuşlar anlaşılmıyor, tavsiye edeceğiniz bir uygulama var mı? kelimelerin okunuşlarını iyice öğrenebilmek için... teşekkürler


Eyll315709

bu oyun çok güzel


Rafiq879377

Das kind şu çocuk olmalı değilmi


enanasya

Erkek spiker "Kind" kelimesini "kaynd" olarak okuyor. Yanlış değil mi? İlk kez duyuyorum bu okunuşu. Raporlayamıyorum çünkü raporlamada açıklama kısmı yok artık.
8 Ekim 2019


enanasya

Dış ses kind sözcüğünü cümle içinde değil de tek başına okuduğunda "kayn" diye telafuz ediyor. Bu doğru bir söyleme şekli midir? Bilenler yazabilir mi lütfen?
15 kasım 2019


enanasya

Kayn değil kaynd olacak


Melike932106

Das "bu" demek değil mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.