"Das Kind"

Çeviri:Çocuk

2 yıl önce

16 Yorum


KomutanLOGAR69

Das - erkek isimlere Die - kadın isimlere Das - cansız/ cinsiyetsiz isimlere geliyor diye öğretmişlerdi lisede yanlış olabilir . Artikel deniyor bir mantığı yok. Her ismin bir artikeli var. Teşekkürler

2 yıl önce

Esma541592

Ya gerçekten duolingo güzel bir şey

2 yıl önce

nursena1231

Belki ama ben çocuk yazıyorum kabul etmiyor. Ama tercümedede çocuk yazıyor onasıl bir şey ya

1 yıl önce

Elif734492

Çünkü almanca yaz diyor

1 yıl önce

Aleynatilki3

Sen belki cevai yanlis yazdin

11 ay önce

serabarani

Aynen

5 ay önce

h.beyzatekeli

Ama her zaman öyle olmuyor. İstisnalar var mesela das mädchen gibi. Ayrıca die çoğullara da geliyor. Die buch: Kitaplar Die Heft: Defterler gibi.

4 ay önce

hlya242599

Das belirli artikel dolayısıyla bu çocuk dedim kabul etmedi, ama bahsedilen çocuğun herhangi bir çocuk olmadığını gösterdiği için kabul etmeliydi. ... diye düşünüyorum.

1 yıl önce

selda530487

Hak

1 yıl önce

JaJaJaTRK

Çocuk yazdim kabul etmedi dogru cevap çocuk yaziyir

1 yıl önce

Katibestns

Çocuk

11 ay önce

hakim2121
hakim2121

arkadaşlar merhabalar, telafuzu robot yapıyor... tam olarak sesler / okunuşlar anlaşılmıyor, tavsiye edeceğiniz bir uygulama var mı? kelimelerin okunuşlarını iyice öğrenebilmek için... teşekkürler

3 ay önce

Eyll315709

bu oyun çok güzel

1 ay önce

Rafiq879377

Das kind şu çocuk olmalı değilmi

1 ay önce

esra391765

Olmuyor

6 gün önce

melda932473

Das kind

5 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.