"DasKind"

Çeviri:Çocuk

2 yıl önce

46 Yorum


KomutanLOGAR69

Das - erkek isimlere Die - kadın isimlere Das - cansız/ cinsiyetsiz isimlere geliyor diye öğretmişlerdi lisede yanlış olabilir . Artikel deniyor bir mantığı yok. Her ismin bir artikeli var. Teşekkürler

2 yıl önce

Esma541592

Ya gerçekten duolingo güzel bir şey

2 yıl önce

nursena1231

Belki ama ben çocuk yazıyorum kabul etmiyor. Ama tercümedede çocuk yazıyor onasıl bir şey ya

1 yıl önce

Elif734492

Çünkü almanca yaz diyor

1 yıl önce

Aleynatilki3

Sen belki cevai yanlis yazdin

1 yıl önce

serabarani

Aynen

7 ay önce

h.beyzatekeli

Ama her zaman öyle olmuyor. İstisnalar var mesela das mädchen gibi. Ayrıca die çoğullara da geliyor. Die buch: Kitaplar Die Heft: Defterler gibi.

6 ay önce

Stern860348

Erkek cocuk

1 yıl önce

hlya242599

Das belirli artikel dolayısıyla bu çocuk dedim kabul etmedi, ama bahsedilen çocuğun herhangi bir çocuk olmadığını gösterdiği için kabul etmeliydi. ... diye düşünüyorum.

1 yıl önce

aLLeYeZz0nMe

"Bu" Turkce de isaret sifatidir. Demek istedigi dedigin gibi belirli bir cocuk ama Turkce de Cocuk dedigin zaman da ayni anlami verir.

1 yıl önce

selda530487

Hak

1 yıl önce

JaJaJaTRK

Çocuk yazdim kabul etmedi dogru cevap çocuk yaziyir

1 yıl önce

Katibestns

Çocuk

1 yıl önce

hakim2121
hakim2121

arkadaşlar merhabalar, telafuzu robot yapıyor... tam olarak sesler / okunuşlar anlaşılmıyor, tavsiye edeceğiniz bir uygulama var mı? kelimelerin okunuşlarını iyice öğrenebilmek için... teşekkürler

5 ay önce

Eyll315709

bu oyun çok güzel

3 ay önce

Rafiq879377

Das kind şu çocuk olmalı değilmi

2 ay önce

esra391765

Olmuyor

1 ay önce

melda932473

Das kind

1 ay önce

Ceff1001

Das ne demek

2 yıl önce

sudenurqq

Almancada bütün sözcükler artikel alir das die der diye

2 yıl önce

EsarTR

Ve de der

2 yıl önce

EsarTR

Artikel

2 yıl önce

mzyynycl

Sanirim ingilizcede the gibi das

2 yıl önce

Stern860348

Bu

1 yıl önce

Ebrar970455

Artikel ne demek

1 yıl önce

selopirates

Çocuk yazıyorum CEVAP HATALI diyor.

1 yıl önce

Deniz455016

bu çocuk

1 yıl önce

AhmetKaganKulaz

unuttum ne yazıcağımı

1 yıl önce

blhsynTl

Artikel ne

1 yıl önce

dermann407254

ses gelmiyo

1 yıl önce

miray2131

Teşekkür ederim işe yaradı yorum 1.

2 yıl önce

Sevgi.0

almanca cok zor yaa

2 yıl önce

SiriusBlack99

Seslendiren kadın dövecekmiş gibi söylemiyo mu ya ahah

1 yıl önce

workhlcs

Kes be

1 yıl önce

SmeyraPola1

der die das ein eine einen oluyor xddd

2 yıl önce

Esma541592

Arkadaşlar hiç sıkılmıyor musunuz?

2 yıl önce

Sevgi.0

biz ing anlamiyoruz bi de almanca cıktı.

2 yıl önce

merteray1

bi çocuk olması lazım

2 yıl önce

Roy563643
Roy563643

Bir çocuk > ein Kind

2 yıl önce

EsarTR

Ein(e)=bir Çocuk=Kind

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

das bir demek değil, hiçbir zaman

2 yıl önce

EsarTR

Das bir anlamına gelmez

2 yıl önce

Esma541592

Bencede

2 yıl önce

ela5A

bu çocukla bır çocugun ne farkı var benle aynı fikirde olanlar lıke atsın baalım kaç kısı

2 yıl önce

Esma541592

Sana sonuna kadar katılıyorum şekerim

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.