"Das Kind"

Çeviri:Çocuk

March 25, 2016

48 Yorum


KomutanLOGAR69

Das - erkek isimlere Die - kadın isimlere Das - cansız/ cinsiyetsiz isimlere geliyor diye öğretmişlerdi lisede yanlış olabilir . Artikel deniyor bir mantığı yok. Her ismin bir artikeli var. Teşekkürler

July 3, 2016

Esma541592

Ya gerçekten duolingo güzel bir şey

October 8, 2016

nursena1231

Belki ama ben çocuk yazıyorum kabul etmiyor. Ama tercümedede çocuk yazıyor onasıl bir şey ya

July 12, 2017

Elif734492

Çünkü almanca yaz diyor

July 19, 2017

Aleynatilki3

Sen belki cevai yanlis yazdin

October 26, 2017

serabarani

Aynen

April 29, 2018

bad.guy.

Evet

July 1, 2019

h.beyzatekeli

Ama her zaman öyle olmuyor. İstisnalar var mesela das mädchen gibi. Ayrıca die çoğullara da geliyor. Die buch: Kitaplar Die Heft: Defterler gibi.

June 4, 2018

Stern860348

Erkek cocuk

May 10, 2017

hlya242599

Das belirli artikel dolayısıyla bu çocuk dedim kabul etmedi, ama bahsedilen çocuğun herhangi bir çocuk olmadığını gösterdiği için kabul etmeliydi. ... diye düşünüyorum.

March 23, 2017

aLLeYeZz0nMe

"Bu" Turkce de isaret sifatidir. Demek istedigi dedigin gibi belirli bir cocuk ama Turkce de Cocuk dedigin zaman da ayni anlami verir.

April 6, 2017

selda530487

Hak

August 20, 2017

JaJaJaTRK

Çocuk yazdim kabul etmedi dogru cevap çocuk yaziyir

September 13, 2017

Katibestns

Çocuk

October 31, 2017

hakim2121

arkadaşlar merhabalar, telafuzu robot yapıyor... tam olarak sesler / okunuşlar anlaşılmıyor, tavsiye edeceğiniz bir uygulama var mı? kelimelerin okunuşlarını iyice öğrenebilmek için... teşekkürler

July 11, 2018

Eyll315709

bu oyun çok güzel

August 28, 2018

Rafiq879377

Das kind şu çocuk olmalı değilmi

September 15, 2018

esra391765

Olmuyor

October 16, 2018

melda932473

Das kind

October 17, 2018

Ceff1001

Das ne demek

May 16, 2016

sudenurqq

Almancada bütün sözcükler artikel alir das die der diye

June 3, 2016

EsarTR

Ve de der

August 17, 2016

EsarTR

Artikel

August 17, 2016

mzyynycl

Sanirim ingilizcede the gibi das

May 20, 2016

Stern860348

Bu

May 10, 2017

Ebrar970455

Artikel ne demek

June 1, 2017

selopirates

Çocuk yazıyorum CEVAP HATALI diyor.

July 19, 2017

Deniz455016

bu çocuk

August 1, 2017

AhmetKaganKulaz

unuttum ne yazıcağımı

December 27, 2016

blhsynTl

Artikel ne

December 30, 2016

miray2131

Teşekkür ederim işe yaradı yorum 1.

September 2, 2016

Sevgi.0

almanca cok zor yaa

November 10, 2016

black72

H

April 27, 2019

dermann407254

ses gelmiyo

April 24, 2017

SiriusBlack99

Seslendiren kadın dövecekmiş gibi söylemiyo mu ya ahah

June 29, 2017

workhlcs

Kes be

July 19, 2017

SmeyraPola1

der die das ein eine einen oluyor xddd

June 4, 2016

Esma541592

Arkadaşlar hiç sıkılmıyor musunuz?

October 8, 2016

Sevgi.0

biz ing anlamiyoruz bi de almanca cıktı.

November 10, 2016

merteray1

bi çocuk olması lazım

March 25, 2016

Roy563643

Bir çocuk > ein Kind

April 3, 2016

EsarTR

Ein(e)=bir Çocuk=Kind

August 17, 2016

Selcen_Ozturk

das bir demek değil, hiçbir zaman

March 25, 2016

EsarTR

Das bir anlamına gelmez

August 17, 2016

Esma541592

Bencede

October 8, 2016

ela5A

bu çocukla bır çocugun ne farkı var benle aynı fikirde olanlar lıke atsın baalım kaç kısı

September 29, 2016

Esma541592

Sana sonuna kadar katılıyorum şekerim

October 8, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.