Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Das Kind"

Çeviri:Çocuk

2 yıl önce

12 Yorum


KomutanLOGAR69

Das - erkek isimlere Die - kadın isimlere Das - cansız/ cinsiyetsiz isimlere geliyor diye öğretmişlerdi lisede yanlış olabilir . Artikel deniyor bir mantığı yok. Her ismin bir artikeli var. Teşekkürler

2 yıl önce

Esma541592

Ya gerçekten duolingo güzel bir şey

1 yıl önce

nursena1231

Belki ama ben çocuk yazıyorum kabul etmiyor. Ama tercümedede çocuk yazıyor onasıl bir şey ya

1 yıl önce

Elif734492

Çünkü almanca yaz diyor

1 yıl önce

Aleynatilki3

Sen belki cevai yanlis yazdin

9 ay önce

serabarani

Aynen

3 ay önce

h.beyzatekeli

Ama her zaman öyle olmuyor. İstisnalar var mesela das mädchen gibi. Ayrıca die çoğullara da geliyor. Die buch: Kitaplar Die Heft: Defterler gibi.

2 ay önce

hlya242599

Das belirli artikel dolayısıyla bu çocuk dedim kabul etmedi, ama bahsedilen çocuğun herhangi bir çocuk olmadığını gösterdiği için kabul etmeliydi. ... diye düşünüyorum.

1 yıl önce

selda530487

Hak

11 ay önce

JaJaJaTRK

Çocuk yazdim kabul etmedi dogru cevap çocuk yaziyir

11 ay önce

Katibestns

Çocuk

9 ay önce

hakim2121
hakim2121

arkadaşlar merhabalar, telafuzu robot yapıyor... tam olarak sesler / okunuşlar anlaşılmıyor, tavsiye edeceğiniz bir uygulama var mı? kelimelerin okunuşlarını iyice öğrenebilmek için... teşekkürler

1 ay önce