1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Kadınlar su içiyorlar."

"Kadınlar su içiyorlar."

Çeviri:Die Frauen trinken Wasser.

March 25, 2016

12 Yorum


Ayenur669495

die niçin eklendi?


Oznur1234

Trinkt trinkts trinken bunları neye göre kullanıyoruz


rapist258242

Fiil çekimi deniyor. Youtube'dan video izleyebilir, pekiştirebilirsin


Bahar992393

Ben doğru yaptım ama yanlış dedi


ToygarKart

Çoğulluk bildirirken 'der,die,das' ekliyor muyduk? Diğer öğretimlerde eklememiştik.


rapist258242

Lan bitti canım mutlu musunuz


Yaar593971

Hani her ismin önünde ya ein eine yada artikel gelmek zorundaydı. Buyrun cevap olacakda ikiside yok.


Yaar593971

Wasser önünde das olmalı. Das yazınca canım gitti.


Yaar593971

Yok sadış bu duolingodan bi nane olmaz. Bilmiyoruz, tamam öğrenemiyoruz. Öğrenmek için ben baska kaymak arayacaksam burda ne işim var.


idem504523

Ben doğru yaptım


idem504523

" Die Frauen Trinken Wasser" olucak

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.