1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Bir erkek bir elma yiyor."

"Bir erkek bir elma yiyor."

Çeviri:Ein Mann isst einen Apfel.

March 25, 2016

12 Yorum


OsmanMert18

der Apfel, 1 elma derken ein apfel olmaz mı? Neden einen Apfel?

August 24, 2019

Oznur1234

İsst ve esst yemek anlamına geliyor kullanımları nasıl

March 25, 2016

Selcen_Ozturk

March 25, 2016

Oznur1234

Teşekkürler

March 25, 2016

burc953858

mann artıkelı der değil mi neden başında ein ?

July 30, 2017

Bra441332

Bir adam dediği için "ein mann"

February 2, 2018

kemal108461

mann ein dogru eine apfel yanlış ein apfel der apfel

May 1, 2019

yldz350325

Der Mann-bu adam jada adam, ein Mann-bir adam

July 15, 2019

esraates8

der Mann olduğu için einen Mann olması geremez mi?

June 28, 2018

ErenzzetAy

Bildiğim kadarıyla özne değil nesne akkusative ile çekimleniyor. Burada özne olan "Bir adam" dolayısı ile yalın hal (nominative) ile çekimlenir.

June 28, 2018

esraates8

anladımm. çok teşekkürlerr

June 28, 2018

Yusuf12613

der Mann yalın oldugu icin ein Mann, esen akk. ativ der Apfel einen Apfel

February 21, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.