"Bir erkek bir elma yiyor."

Çeviri:Ein Mann isst einen Apfel.

March 25, 2016

12 Yorum
Tartışma kilitli.


KizaganHansSon

der Apfel, 1 elma derken ein apfel olmaz mı? Neden einen Apfel?


cengizhan447075

elmayı yiyor çünkü akkusativ


Bilgetr66

Ingilizce de sesli harfle başliyosa "a" yani bir "an" oluyo büyuk ihtimalle almancada da böyledir okunuşu sesiz harfle başlayan kelimelerin basina "ein", sesli harfle başlayanlara "einen" geliyor.


Yusuf12613

der Mann yalın oldugu icin ein Mann, esen akk. ativ der Apfel einen Apfel


HSEYNRG

elmayı demiyor


T-Chat_Noir-R

Neden einen? Yardımcı olursanız sevinirim


Oznur1234

İsst ve esst yemek anlamına geliyor kullanımları nasıl


ZeynepEyll867882

Ein ile einen arasindaki fark ne ? Ein apfel olmuyo einen apfel oluyomus


Zehranur6363

Ein man isst einen Apfel yazdim yanlis cikti


MensutYasa

Bir adam bir elmayi yiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.