1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Bir erkek bir elma yiyor."

"Bir erkek bir elma yiyor."

Çeviri:Ein Mann isst einen Apfel.

March 25, 2016

11 Yorum


KizaganHansSon

der Apfel, 1 elma derken ein apfel olmaz mı? Neden einen Apfel?


cengizhan447075

elmayı yiyor çünkü akkusativ


Oznur1234

İsst ve esst yemek anlamına geliyor kullanımları nasıl


esraates8

der Mann olduğu için einen Mann olması geremez mi?


ErenzzetAy

Bildiğim kadarıyla özne değil nesne akkusative ile çekimleniyor. Burada özne olan "Bir adam" dolayısı ile yalın hal (nominative) ile çekimlenir.


esraates8

anladımm. çok teşekkürlerr


Yusuf12613

der Mann yalın oldugu icin ein Mann, esen akk. ativ der Apfel einen Apfel


HSEYNRG

elmayı demiyor


ZeynepEyll867882

Ein ile einen arasindaki fark ne ? Ein apfel olmuyo einen apfel oluyomus

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.