"Bir erkek bir elma yiyor."

Çeviri:Ein Mann isst einen Apfel.

2 yıl önce

8 Yorum


Oznur1234

İsst ve esst yemek anlamına geliyor kullanımları nasıl

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

2 yıl önce

Oznur1234

Teşekkürler

2 yıl önce

burc953858

mann artıkelı der değil mi neden başında ein ?

1 yıl önce

Bra441332

Bir adam dediği için "ein mann"

8 ay önce

esraates8
esraates8

der Mann olduğu için einen Mann olması geremez mi?

3 ay önce

ErenzzetAy

Bildiğim kadarıyla özne değil nesne akkusative ile çekimleniyor. Burada özne olan "Bir adam" dolayısı ile yalın hal (nominative) ile çekimlenir.

3 ay önce

esraates8
esraates8

anladımm. çok teşekkürlerr

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.