1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я не боюся."

"Я не боюся."

Переклад:I am not afraid.

March 26, 2016

8 коментарів


Yablunka

Чому фраза Я не боюся, де є дієслово, не може перекладатися як I don`t afraid, натомість перекладена як I am not afraid, що більше відповідає - Я не боязка?


Fb8U1

Так, Ви маєте рацію. I am not afraid дослівно: я не налякана. Заглядаючи у словник, Ви не звернули увагу, що afraid - не дієслово, а дієприкметник - наляканий. Боятися - to be afraid (бути наляканим). Я боюся - I am afraid. Я не боюся - I am not afraid.


Rootwar

Також цікавить це питання


Mak555

Так, так теж цікавить.


iTU32

І мене теж цікавить


svitlana361566

Чому неправильно l am not afraid?


Fb8U1

Тут Ви написали правильно: I am not afraid. Могли бути якісь інші помилки. Ви не вказали, яке завдання ставилось Вам. Чи на своє завдання Ви дали відповідь? Могла бути також якась не помічена Вами описка.

Перечитавши ще раз Ваш коментар, звернув увагу на написання слова I. Придивіться до нього: замість великої "I" Ви поставили схожу на неї малу "l" (L). Ця описка і вважається помилкою.


J4924

И в голове сразу I’m not afraid to take a stand Everybody come take my hand We’ll walk this road together, through the storm Whatever weather, cold or warm Just let you know that, you’re not alone Holla if you feel like you’ve been down the same road

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.