1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я не боюся."

"Я не боюся."

Переклад:I am not afraid.

March 26, 2016

11 коментарів


Yablunka

Чому фраза Я не боюся, де є дієслово, не може перекладатися як I don`t afraid, натомість перекладена як I am not afraid, що більше відповідає - Я не боязка?


Fb8U1

Так, Ви маєте рацію. I am not afraid дослівно: я не налякана. Заглядаючи у словник, Ви не звернули увагу, що afraid - не дієслово, а прикметник - наляканий. Боятися - to be afraid (бути наляканим). Я боюся - I am afraid. Я не боюся - I am not afraid.


Rootwar

Також цікавить це питання


Mak555

Так, так теж цікавить.


iTU32

І мене теж цікавить


J4924

И в голове сразу I’m not afraid to take a stand Everybody come take my hand We’ll walk this road together, through the storm Whatever weather, cold or warm Just let you know that, you’re not alone Holla if you feel like you’ve been down the same road


svitlana361566

Чому неправильно l am not afraid?


Fb8U1

Тут Ви написали правильно: I am not afraid. Могли бути якісь інші помилки. Ви не вказали, яке завдання ставилось Вам. Чи на своє завдання Ви дали відповідь? Могла бути також якась не помічена Вами описка.

Перечитавши ще раз Ваш коментар, звернув увагу на написання слова I. Придивіться до нього: замість великої "I" Ви поставили схожу на неї малу "l" (L). Ця описка і вважається помилкою.


_vika_moon_light

Є якась різниця між "I am not afraid" і " I am not scared"?


Yurii864265

Я вважаю, краще щоб фраза для перекладу була не "Я не боюся", а "Я не наляканий". Щоб у голові відкладалось, що afraid це не дієслово


YanHorodet

Тепер я розумію вираз " мені по-фрейду "

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.