Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The men listen."

Переклад:Ці чоловіки слухають.

0
2 роки тому

10 коментарів


Elvellin

Як же розрізняти на слух - воно зовсім однаково звучить! Що "man", так і " men" - може варто всеж додати до прикладів, хоч якийсь контекст. На кшталт "Багато чоловіків слухають. Було б зрозуміло, що мається на увазі множина.

19
Відповісти2 роки тому

Nordry
Nordry

А тут і не потрібно напружуватися і намагатися розрізнити на слух. Все значно простіше. У таких випадках однина чи множина визначають по закінченню дієслова: є в кінці "-s" - однина, немає - множина. :) У даному випадку ми маємо дієслово "listen" (закінчення "-s" немає, з цього й робимо висновок, що йдеться про множину, а не третю особу однини), тож правильний варіант "men". Також у подібних випадках можна орієнтуватися і за артиклем: якщо, наприклад, неозначений артикль - однозначно однина, означений - дивимося на закінчення дієслова.

12
Відповісти21 рік тому

LyudaChern

"man" i "men" звучить однаково

11
Відповісти2 роки тому

8kgQ4

Чому там множина?

2
Відповісти1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Щоб почути різницю у вимові man i men, зайдіть на forvo.com і введіть спочатку man, а потім men. Послухайте, як вимовляють ці слова носії із англомовних країн. Прослухавши по кілька разів, можна відчути різницю.

2
Відповісти9 місяців тому

RitaStaros

Я з вами згодна

0
Відповісти1 рік тому

8kgQ4

Адже men у однині

0
Відповісти1 рік тому

Nordry
Nordry

Однина - "man", "men" - множина (http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/man).

5
Відповісти1 рік тому

wAIp11

Справді, men це однина

0
Відповісти6 місяців тому

wAIp11

Важке речення. (В переносному значенні)

0
Відповісти6 місяців тому

Пов’язані обговорення