1. Foro
  2. >
  3. Tema: Catalan
  4. >
  5. "¿A quién incluís?"

"¿A quién incluís?"

Traducción:Qui incloeu?

March 26, 2016

3 comentarios


maria600561

Hola, crec que el correcte és "a qui incloeu" com una excepció d'ús de la preposició "a" davant d'un pronom relatiu o interrogatiu. Seríeu tan amables de comprovar-ho? Salut!


Oceanotti
Mod

Incloure és transitiu i el complement directe no ve introduït per la preposició (excepte que sigui un pronom personal fort). Qui és pronom però no és personal.


maria600561

Sempre havia entès que hi havia més excepcions i aquesta, la del pronom de relatiu o l'interrogatiu, n'era una; gràcies!

Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.