"Life is short."

Fordítás:Az élet rövid.

March 26, 2016

7 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


kyarajoy

Tennétek a rendszerbe like gombot vagy vmilyen tetszés nyilvánító lehetőséget? Ez a mondat pl. tetszett. :)


Harga

Van rá lehetőség a "fölnyíl" és/vagy a mellette található "Lingot átadása" használatával. Tesztelheted őket.


karak74

kyarajoy a mondatok minősítő gombjára gondolt, amit te mondtál, az a hozzászólások "Like"-olására való. Ez a "használati utasításban" szépen le is van írva.


Nyuszi100

Ide miert nem kell a the az elejere, mint The life is short.


Harga

Mert nem egy meghatározott életről, hanem általában az életről állítja. Ha sok ilyen fordítást megismersz, érteni fogod a jelentésüket, anélkül, hogy a szavak fordításával bajlódnál.


Szabarine

a duolingo odáig fejlesztette a precizitását hogy már a szószerint e/gyező fordítást sem fogadja el és beírja ugyanazt helyes fordításnak!ld az élet rövid/

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.