Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Why do you always forget to call your mother?"

Tłumaczenie:Dlaczego zawsze zapominasz zadzwonić do twojej mamy?

2 lata temu

2 komentarze


JacekC
JacekC

"call" to też znaczy "wołać", a nie uznało mi "Dlaczego zawsze zapominasz zawołać swoją mamę?".

4 miesiące temu

buskes76

Masz rację też powinno zaliczyć, bo np:
"Call your mother" może znaczyć;
"Zadzwoń do swojej matki"
"Wezwij swoją matkę"
"Zawołaj swoją matkę"

...a jeśli komuś wydało się to dziwne to powinien zerknąć do słownika zamiast minusować!

1 miesiąc temu