Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bir oğlan."

Çeviri:Er ist ein Junge.

0
2 yıl önce

8 Yorum


kozgunen

ben doğru cevabı verdim ama yanlış olarak kabul edildi, Est is ein Junge de doğru diyor. Est cansız varlıklar için kullanılmıyor mu?

2
Cevap ver2 yıl önce

Glahil0

ben doğru cevabı verdim ama yanlış olarak kabul edildi

1
Cevap ver2 yıl önce

BuseGne1

ben doğru cevabı verdim ama yanlış olarak kabul edildi

0
Cevap ver2 yıl önce

ZeynepEce12

ben er ist ein junge dedim ama es ist ein junge da oluyomuş . es kızlar için değil mi?

0
Cevap ver2 yıl önce

ali370514

Bende er ist ein junge dedim doğruymuş

0
Cevap ver2 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

ist ne zaman kullanılır

0
Cevap ver4 ay önce

Ferhat930820

Füwq11qa52

0
Cevap ver1 ay önce

Ferhat930820

B2

0
Cevap ver1 ay önce