"O bir oğlan."

Çeviri:Er ist ein Junge.

2 yıl önce

7 Yorum


kozgunen

ben doğru cevabı verdim ama yanlış olarak kabul edildi, Est is ein Junge de doğru diyor. Est cansız varlıklar için kullanılmıyor mu?

2 yıl önce

Glahil0

ben doğru cevabı verdim ama yanlış olarak kabul edildi

2 yıl önce

BuseGne1

ben doğru cevabı verdim ama yanlış olarak kabul edildi

2 yıl önce

ZeynepEce12

ben er ist ein junge dedim ama es ist ein junge da oluyomuş . es kızlar için değil mi?

2 yıl önce

ali370514

Bende er ist ein junge dedim doğruymuş

7 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

ist ne zaman kullanılır

8 ay önce

Ehmed913190

Er ist ein Junge

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.