1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "O bir oğlan."

"O bir oğlan."

Çeviri:Er ist ein Junge.

March 27, 2016

18 Yorum


Glahil0

ben doğru cevabı verdim ama yanlış olarak kabul edildi


SUNANDWORL

Nah doğru cevap vermişsindir.


jisoo772925

Niye öyle dedin yani belki doğru vermiştir kabul etmemiştir.


ahmethaim7

Sie ist ein junge de olamaz mı?


kerem559316

Olmaz çünkü (junge) dıyor junge oğlan demek


sera121223

Saçmalamayın ya sie bir kere kizlar icin kullanılıyor


kozgunen

ben doğru cevabı verdim ama yanlış olarak kabul edildi, Est is ein Junge de doğru diyor. Est cansız varlıklar için kullanılmıyor mu?


Onurqy

Doğru cevap Er ist ein Junge olacak aslında ben öyle yaptım doğru saydı


Rainbowll_2910

Ben ist yerine bist kullandım rica etsem farkını anlatabilir misiniz?


Turkey_005

İst er ve sie de kullanılır yani kasın ve erkek için "O" demek. ama bist du'da kullanılır du da sen demek. Yani sie ist ve er ist olur. Ya da Du Bist. Ben demek için de ich bin demen lazım. Umarım anlatabilnişimdir.


mikfiloa

İst fiili normalde sein fiilinin er ,sie ,es e göre çekimlenmiş hali şöyle anlatayım mesela fiilimiz kommen (gelmek) olsun bunu ich e göre çekimlersek sondaki "en" i atıyoruz ve onun yerine "e" getiriyoruz ve kommen oluyo ,du da "st" geliyo kommst oluyo, er,sie,es de "t" geliyo kommt oluyo ,wir da "en" ,ihr da "t" ,Sie de "en" , yine sie de "en" geliyo sonda yazdığım Sie saygılı konuşurken yazılır ve baş harfi büyük yazılır diğer sie ise 3. Çoğul şahıs olarak kullanılır bunlara dikkat et . Şimdi senin soruna geliyorum (buraya kadar analttıklarımı konuyu daha iyi anla diye anlattım) şimdi sein fiili düzensiz bir fiil olduğundan ich de "bin" , du da "bist" ,er ,sie,es de "ist"oluyo o yüzden bu cümlede ist kullanman gerek umarım anlatabilmişimdir. Ben 9. Sınıf öğrencisiyim yanlış yazdıysam kusura bakma .


yusuf18824
  1. tekilde bist, 3. tekilde ist kullanılır

muhamed315057

Ben anlamdim anlatirmisiniz


Yamur209956

Hayır kullanılmaz JUNGE kullanacak "M.Alimnal"


AhmetTaha249240

Hayır knk bende doğru cevabı verdim ama kabul etti

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.