"O bir oğlan."

Çeviri:Er ist ein Junge.

March 27, 2016

15 Yorum


kozgunen

ben doğru cevabı verdim ama yanlış olarak kabul edildi, Est is ein Junge de doğru diyor. Est cansız varlıklar için kullanılmıyor mu?

April 9, 2016

Onur870442

Doğru cevap Er ist ein Junge olacak aslında ben öyle yaptım doğru saydı

April 14, 2019

ahmethaim7

Sie ist ein junge de olamaz mı?

June 25, 2019

kerem559316

Olmaz çünkü (junge) dıyor junge oğlan demek

August 1, 2019

Glahil0

ben doğru cevabı verdim ama yanlış olarak kabul edildi

April 5, 2016

BuseGne1

ben doğru cevabı verdim ama yanlış olarak kabul edildi

March 27, 2016

ZeynepEce12

ben er ist ein junge dedim ama es ist ein junge da oluyomuş . es kızlar için değil mi?

July 24, 2016

ali370514

Bende er ist ein junge dedim doğruymuş

May 19, 2018

MuslumEsma

ist ne zaman kullanılır

April 10, 2018

Ehmed913190

Er ist ein Junge

August 26, 2018

maide492237
January 22, 2019

maide492237
January 22, 2019

M.Alimnal

junge yerine buben kullanilamaz mi?

July 20, 2019

Dilara302036

1.İst vermiş şıklarda ama oğlandır demesi lazım değil mi ? 2. "It" ingilizce karşılığında cansız lar için kullanılır. Almanca karşılığı "es". Cümlede "er" kullanılması gerekmez mi?

July 21, 2019

rugiyya11

Sie ist ein junge neden yanlis ki anlamadim

August 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.