"She starts the analysis."

Çeviri:O analizi başlatır.

March 28, 2016

10 Yorum


mars666

O analize başlar

March 28, 2016

Hisar34

Analize baslar ile analizi başlatır arasinda nasil bir farklilik olur Ingilizce cumlede acaba?

June 20, 2016

ironriver

güzel soru , aynı sanki

March 16, 2019

MuharremAkyol

Analizlere başlar ifadesinin nesi yanlış? Analysis çoğul değil mi?

October 16, 2016

EceNaz36494

Ben de öyle yazdım ama kabul etmedi

June 30, 2017

Hakan_Uzunlar

Çözümleme sözcüğü kullanılmalıydı.

November 12, 2016

FeyyazAbid

Analize basladi olmazmi olmazsa neden

August 19, 2016

Burcu722

Analysis çoğul olduğuna göre "analizler " yazdığımda neden kabul edilmedi?

August 17, 2017

cpt.danilov

Analyses cogul analysis tekil

May 26, 2018

XxArzuxX

Ya hep net olmasimi gerekir ya

January 31, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.