"Ich kann in dem Bett nicht schlafen."

Çeviri:Ben yatakta uyuyamıyorum.

2 yıl önce

4 Yorum


languagepaule
languagepaule

"Bu","şu" veya "o" gerek yok mu?

2 yıl önce

YektaDogan
YektaDogan

'dem' yerine 'diesem' denseydi kullanılması gerekirdi. Burada gerek yok.

2 yıl önce

MuslumEsma
MuslumEsma

neden schlafEN

4 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

https://www.dersimiz.com/ders_notlari/Almanca-Tarz-Fiiller-Modalverben-oku-22781.html :
"... Almanca Tarz Fiiller (Modalverben) MODALVERBEN

Modal fiiller bulunduğu cümlede fiilin anlamını değiştirirler. Modal fiilden sonraki ikinci fiil yalın halde cümlenin sonunda bulunur.

Örnekler:

Ich will Fussball spielen. (Ben futbol oynamak istiyorum.)

Er kann Violine spielen. (O gitar çalabiliyor.)

Können Sie mir helfen? (Bana yardımcı olabilir misiniz?)

Ich will dich heiraten. (Seninle evlenmek istiyorum.)

Ich muss zum Arzt. (Doktora gitmek zorundayım.)

Ich möchte in Deutschland studieren. (Almanya'da okumak istiyorum.) ..."

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.