"Ich kann in dem Bett nicht schlafen."

Çeviri:Ben yatakta uyuyamıyorum.

March 28, 2016

4 Yorum


languagepaule

"Bu","şu" veya "o" gerek yok mu?

March 28, 2016

YektaDogan

'dem' yerine 'diesem' denseydi kullanılması gerekirdi. Burada gerek yok.

March 28, 2016

MuslumEsma

neden schlafEN

August 10, 2018

SteffiBookworm

https://www.dersimiz.com/ders_notlari/Almanca-Tarz-Fiiller-Modalverben-oku-22781.html :
"... Almanca Tarz Fiiller (Modalverben) MODALVERBEN

Modal fiiller bulunduğu cümlede fiilin anlamını değiştirirler. Modal fiilden sonraki ikinci fiil yalın halde cümlenin sonunda bulunur.

Örnekler:

Ich will Fussball spielen. (Ben futbol oynamak istiyorum.)

Er kann Violine spielen. (O gitar çalabiliyor.)

Können Sie mir helfen? (Bana yardımcı olabilir misiniz?)

Ich will dich heiraten. (Seninle evlenmek istiyorum.)

Ich muss zum Arzt. (Doktora gitmek zorundayım.)

Ich möchte in Deutschland studieren. (Almanya'da okumak istiyorum.) ..."

August 10, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.