1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Üzerine konuştuğu hepsi bu."

"Üzerine konuştuğu hepsi bu."

Çeviri:Das ist alles, worüber er spricht.

March 28, 2016

9 Yorum


humetin

Eşanlamlılar : woraus, wovon, woran


MustafaOuz835032

ikinci kısmı worüber spricht er dedim, yanlış mı böyle?


Fatih393985

Fiil sona gelmeli


zeynep975247

Ne kadar saçma bir cümle olmuş


jale959555

Aynen doğruda yanlış çıkıyor


humetin

Üzerinde konuştuğunun hepsi bu.


selim139433

Konustuklarinin hepsi bu kadar


alen21

das ist alles,dass sie darüber spricht


Begm_

E bunun Türkçesi de anlamsız 'uzerine konuştuğu hepsi bu'

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.