1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is between the man and th…

"He is between the man and the woman."

Çeviri:O, adamla kadının arasında.

January 8, 2014

76 Yorum

Konu önem sırasına göre

yeamuk

Herşeye saçma demeyin bu program sayesinde türkçede değişik şekillerde ifade ettiğimiz birsürü durumun ingilizcede nasıl ifade edildiğini öğreniyorsunuz şükredinki insanlar böle güzel bir program yapmış.

April 18, 2014

taha236937

Teşekkürler

March 6, 2016

Nazl718394

Yani mantıklı

November 3, 2017

BeyzaBetl10

Herkes TDK kesilmiş adama. Sonuçta ne dediğini anladınız mı? Cevap verebildiğinize göre anladınız. Adam kötü birşey dememiş. Türkçesinin iyi olduğunu falan savunmamış. Sırf birşey yazmış olmak için yazmayın. Programı hazırlayanlar da gayet güzel hazırlamış. Hem madem beğenmediniz niye hâla buradasınız. Kolaysa siz hazırlayın böyle birşey.

February 6, 2019

nebile877136

Helal olsun

January 4, 2018

Aelya551623

Eğer İngilizce öğrenme uygulamasında Türkçe kurallarına bakıyorsak, "ki" de ayrı yazılır.

July 30, 2018

EzgiZeynep

o, kadın ve adamın arasında yazıca kabul etmedi

February 18, 2014

goobles

Cumlede 'man' once geldiginden 'adam' kelimesini de 'kadin'dan once getirmeyi uygun gorduk. Cevirinin olabildigince birebir olmasi acisindan. Ekiptekilerle tartisacagiz, yazdiginiz alternatif eklenecek olursa sizi bilgilendirim. Iyi dersler!

February 27, 2014

yldraySADI

Hmm aynı hata ama samimi cevap. Tşk

December 9, 2014

Selcen_Ozturk

burada hangi kelimenin adam hangi kelimenin kadın olduğunu bildiğinizin test edilmesi açısından doğru sırayla yazmanız önemli

February 27, 2014

esincelik

İkisini de biliyorum ama cok bilen cok yanılır durumuna düştum ezberden çeviri verdim.

January 4, 2019

sait74053449

Ben de o adam ve kadının arasında dedim kabul etmedi. Cünkü adamın demem gerekiyordu. Sizdeki de sıralama hariç kadının olması gerekiyor. Cünkü başında the var.

April 14, 2018

omercito
Mod

Arkadaslar, adam ve kadinin cumledeki yeri degistirildiginde ortaya cikan anlam dogru da olsa, kelimelerin yanlis biliniyor olmasini onlemek amaciyla Duolingo genelinde bu tarz ikili cevaplar genelde kabul edilmiyor. Yani ayni anlama gelen, fakat temelde tam karsiligi olmayan bir cumle kurulmus oluyor.

June 12, 2019

bekiriceli

Gerçekten çok güzel bir site.İlk geldiğimde hiç bir şey bilmiyordum şimdi ise ingilizce kelime kalıplarını çoğunu biliyorum.inşallah ücretliye dönmez

September 13, 2014

REMSAKARYA1

Doğru yazdığım halde yanlış diyen duolingo

July 2, 2019

Hasan333Demir

Adam ve kadının arasındaki O'dur

September 24, 2014

bahar2003

o kadınla adamın arasında yazdım kabul etmedi

October 12, 2014

UurBaran

Doğru yazdığım halde yanlış dedi

October 15, 2014

VvedatT

Erkek yazdım kabul etmedi

October 18, 2014

karamell123.

Dayım bana bu programı önerdi bende arkadaşlarıma

October 21, 2014

julianaboutme

Erkegi de kabul etmedi

November 6, 2014

abdulkadircck

Kadın ve adam arasında demekle, adam ve kadın arasında demek arasında ne fark var?

November 10, 2014

dencidil

Gerçekten çok faydalı bir pro bu site sayesinde türkçem düzeldi be xd

November 10, 2014

mrtomr1234

adamla erkek arasındaki fark nedir. anlatırmısınız

November 11, 2014

BekirTheKurt

İki nokta üstüste mi iki nokta altalta mı. Sıra mı önemli anlam mı. Kelimelerin anlamları bilinmese yanlış sırada da olsa yazılamazdı

November 16, 2014

nergiz2

Ama bence man hemde erkek dimek değilmi? ?yhaa

November 24, 2014

AENMaster

The koymadık diye kabul etmedi bazen saçmalıyor

November 28, 2014

ahmedbilgin

Woman bayan mı demek kadın mı demek? Kadın yazdım kabul etmedi.

November 30, 2014

gurkanzer

Bitvin

December 1, 2014

rferkin

"Adam" ve "kadın" kelimelerinin sırasını ben de ters yazmışım. Hata sayılmasını önce garipsedim ama sonuçta bu bir çeviri sorusu olduğuna göre, zihnimizdekini değil gördüğümüzü çevirmek zorundayız.

December 10, 2014

SelinNehirgmsdl

Cümleyi doğru yazdım ama virgül koymadım diye başka bir tercüme diyor. Hani noktalama işaretleri burada sayılmıyordu

January 19, 2015

superhero26

And yerine end yaptık tühh

February 16, 2015

WhyS0Serious

Ya seslilerin hiçbirini yapamıyorum He is between a man and the woman gibi söylüyor

June 26, 2015

EfeSgrc

O adam ve bayanın arasında.

July 31, 2015

gorkemis

cümlede and i yutmuş o bir erkek ve kadının arasında dedim yanlış dedi

September 11, 2015

n-rahimi

O, kadın ve erkek arasındadır dedim kabul etmedi.

September 21, 2015

EZG18

o, adam ve kadının arasında bence daha uyuyor. Çünkü adamla kadının arasında derken -la eki nereden geldi peki??

December 3, 2015

SessizHaya

Neyseki..

March 13, 2016

zehrakocakerim

bu ne man and woman demiş ben kadının ve adamın dedim sözcük sırasına dikkat et diyo

April 9, 2016

SenemdeSenem

Adam yerine 'erkek' neden kabul edilmiyor, keza boy dendiğinde de 'oğlan' diye çeviriyor?

April 11, 2016

greenterror

Ne yapıyor bu adam arada ya? Kaç sorudur. :D

May 17, 2016

MehmetGrle3

o kadın ile adamın arasındaymış cevap böyle yahuuuuu ha adam ile kadının arasında ha kadın ile adamın arasında kalmış..arada kalmış işte zavallı

October 26, 2016

MehmetGrle3

adam ile kadının arasında yazıyosun..cevap ..kadın ile adamın arasında..kadın ile adamın arasında yazıyosun..adam ile kadının arasında yazıyor.....arada kalmış zavallı ikisi de kabul etmiyor..

October 26, 2016

byninja

"o adamın ve kadının arasında"yı da kabul etti. the belirtme hali yani kısaca.

November 14, 2016

gnybkta

o kadınla adamın arasında çok şey farkediyor galiba

November 14, 2016

AMucteba

yaa çok kolaaaaaay

November 22, 2016

3452132907635198

beetwen ortasında değilmi

January 30, 2017

gldenizcne

Arasinda demek

January 26, 2018

EmineNurGs

"He is between the man and the woman" cümlesini "O adam ile kadının arasında " şeklinde çevirdim fakat yanlış dedi ve doğru olan "O adamla kadının arasında" Bu kadar saçma bir şey olamaz.

February 22, 2017

DerinAda2

O kadın ile adamın arasındadır. Yaptım ama kadın ile adam yer değiştirecekmiş

March 19, 2017

yasin813838

Guzel

March 26, 2017

YunusBuluc

Çeviri:O, adamla kadının arasında.Şeklinde doğrudur fakat He is between of the man and the woman olması gerekmiyor mu? 'nın' eki 'of' olmadan geliyor sanırım

June 10, 2017

serkankayseri

farkı nedir ki yanlış diyor

July 25, 2017

ulku.sena7

O kadın ile adam arasında yazdım kabul etmedi

August 7, 2017

heda680194

ben duolingoyu gerçekten çok seviyorum bunun sayesinde ingilizcewm çok iyi

August 31, 2017

Burko11

Adam ile kadı nın ile yi the nın ekini de mi the karşılıyo bide ordaki and ve anlamında ona ne oldu kalıp mı buda çözemedim ben olayı?

September 14, 2017

kbrasar7

Mecazi anlamada geliyo mu acaba ? Kadin ve adamin arasinda görüntü olarak OK. Peki ya diger türlü

November 3, 2017

naz586361

Kulubüme gelin

November 3, 2017

ErenYldrm16

O bir adam ile bir kadının arasında yazdım yanlış dedi

November 17, 2017

Hayatnehir1

Yanlış oldu ya adamla kadın arasında yapmışım neyse cevap(O,adamla kadının arasında);)))

November 20, 2017

Hayatnehir1

BAŞARILAR..... (+)

November 20, 2017

JENFER17

O KADINLA ADAMIN ARASINDA NE FARKI VAR

December 25, 2017

11SelenSu11

Onların arasındada olur abi biz türküz biz her şeyi her şekilde kullanırız

December 28, 2017

11SelenSu11

Abi aynı boku yaptım sadece kadını daha önce kullandım ve kabul edilmedi saçmalamayın !!!!

January 11, 2018

cefer12

Proqram iy amma bazen dogrunu yalnis kabul edir

March 18, 2018

baytar.ik

Woman's kadının değil miydi ??

September 4, 2018

ifa904627

O adam ve kadının arasındadır dedim anlam katiyen aynı fakat kabul etmedi

September 22, 2018

MenderesUc

Cümle çeşitlerinin sıralamalarına da gösterirseniz iyi olur mesela geniş zamanda sıralama nasın şimdiki zamanda nasıl fiil nerde ing nerede isim nerede fiilin kaçıncı hali

October 24, 2018

akllbdk244

Buraya ingilizce öğrenmeye geldik türkçe değil! Burada bişeyler öğreniyoruz adamlar ne güzel uygulama yapmışlar.

November 22, 2018

ouzsty

şu ''the'' beni çok yoruyor :(

January 16, 2019

Zuake

Among ile between arasındaki fark nedir?

June 6, 2019

omercito
Mod

Among ikiden fazla nesnenin arasinda oldugu zaman kullaniliyor.

June 12, 2019

Afsinbey

He is between the woman with the man Dogru cumlenin bu sekilde olmasi gerekmiyor mu anlamadım ben

June 24, 2019

tuba227625

O adamla kadının arasında dedim kabul etmedi

June 25, 2019

yasinnehir1

Demekki yanlış yazmışsın

September 28, 2019

yasinnehir1

Between = Arasında

September 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.