"Die Menschen essen Tiere."

Çeviri:İnsanlar hayvan yiyor.

March 28, 2016

22 Yorum

Konu önem sırasına göre

GkeGk1

Her soruda yorumları, şikayetleri, isyanları okudukça yaşama kudretim eksiliyor. İnsan gerçekten hayret ediyor!

December 11, 2017

Mehmet45249

Aynen

April 1, 2018

ohmyNilsu

Ekrana kafa atıcam lan."İnsanlar hayvanları yer." dedim işte neresi yanlış?

March 28, 2016

MeteUlku

"İnsanlar hayvanları yer." demek, "hayvanlar"a belli başlı, bilinen bir grup hayvan manası verir. "İnsanlar hayvan/hayvanlar yer." dersek belirsiz olur, herhangi bir hayvan/hayvanlar yani.

  • "İnsanlar hayvanları yer." = "Die Menschen essen die Tiere."
March 29, 2016

KorayCambu

Die menschen essen die tiere = insanlar o hayvanları yer

July 5, 2017

Efsun790189

Ben de aynı cevabı verdim kabul etti

June 8, 2019

zaferhamza

Ben almancadaki mandchen ile karıştırdı

January 24, 2018

zaferhamza

M

January 24, 2018

harunboraozel1

Arkadaslar burada cogul kelimeler ogreniyoruz bu bi yontem aslinda artikel ogrenmek yerine, editor arkdslr soylese keske

August 22, 2016

Bilge660508

Tiere çoğul. "İnsanlar hayvanları yer" dedim kabul etmedi ya anlamadım!

September 5, 2016

Howyoudoing11

Tiere çoğul fakat belirli değil.'Hayvanları' olabilmesi için başına 'die' gelmesi gerekir.

September 11, 2016

zaferhamza

M

January 24, 2018

ayse658030

aber nicht alle, ich bin Vegetarier

May 27, 2018

SibanM

Du isst Tier nicht.

September 21, 2018

EnesTep

abi iki cevap da doğru A) insanlar hayvan yer B) insanlar hayvanları yer

October 1, 2018

Neda557322

Yaw almancadaki bu diederdasla benim ve anladigim kadariyla bizim ciddi problemlerimiz var

"İnsanlar hayvanları yer" yazdım. Nası olmuyo yaaa . Rapor ederim haaa !!!

January 25, 2017

unutmaz

Neda türkçede 5 hal bulunur. Kısaca e i de den ve yalın. Kelimelerin sonuna bu ekler gelir ve kalem-i kalem-e olur... Almancada 3 hal bulunur i de-den ve ın hali. Almancada i hali (almancafa buna akkusativ denir) kelimeler sonuna ek alarak olmaz. Artikeli das olan cümlede başına das alır die olan ve çoğul olan yine die alır der olan farklı olarak den alır. Burada da hayvan çoğul o yüzde hayvanlar:tiere hayvanları:die tiere olur

May 21, 2018

GkhanPolat18

Aynen

April 4, 2018

buse797010

Bu ne ya yarım saatir yazıyorum kabul etmiyor

May 20, 2017

MedineGm1

insanlarin yaratik oldugunu anlatmaya calisiyorlar sanrim

September 9, 2017

humetin

ÇEVİRİ... UYARLAMA.... Aynen çeviri bazen anlamsız olabilir. Cümlenin anlamı bazen, çeviri yapılacak dile uyarlanır. Der Mensch-Die Menschen- das Tier- die Tiere. Çeviri: İnsanlar yerler hayvanlar- İnsanlar hayvanlar(ı) yerler. Uyarlama: İnsan hayvan yer.

November 27, 2017

KorayCambu

Bence hazırlayanlar Türkçe'ye de yeterince hakim olmalı. "insanlar hayvanları yer" cümlesinde sizin kastettiğiniz belirli bi hayvanlar anlamı yok, cümledeki çoğulluğu vurgulayabilmek için de bu şekilde çevrilmesi gerekir.

July 5, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.