1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Menschen essen Tiere."

"Die Menschen essen Tiere."

Çeviri:İnsanlar hayvan yiyor.

March 28, 2016

16 Yorum


GkeGk1

Her soruda yorumları, şikayetleri, isyanları okudukça yaşama kudretim eksiliyor. İnsan gerçekten hayret ediyor!


sema205158

Yasama kudreti mi yoksa kuvveti mi ne ise böyle basit seylerle eksilecekse vay halimize.


ohmyNilsu

Ekrana kafa atıcam lan."İnsanlar hayvanları yer." dedim işte neresi yanlış?


MeteUlku

"İnsanlar hayvanları yer." demek, "hayvanlar"a belli başlı, bilinen bir grup hayvan manası verir. "İnsanlar hayvan/hayvanlar yer." dersek belirsiz olur, herhangi bir hayvan/hayvanlar yani.

  • "İnsanlar hayvanları yer." = "Die Menschen essen die Tiere."

Efsun790189

Ben de aynı cevabı verdim kabul etti


humetin

ÇEVİRİ... UYARLAMA.... Aynen çeviri bazen anlamsız olabilir. Cümlenin anlamı bazen, çeviri yapılacak dile uyarlanır. Der Mensch-Die Menschen- das Tier- die Tiere. Çeviri: İnsanlar yerler hayvanlar- İnsanlar hayvanlar(ı) yerler. Uyarlama: İnsan hayvan yer.


zaferhamza

Ben almancadaki mandchen ile karıştırdı


harunboraozel1

Arkadaslar burada cogul kelimeler ogreniyoruz bu bi yontem aslinda artikel ogrenmek yerine, editor arkdslr soylese keske


ayse658030

aber nicht alle, ich bin Vegetarier


SibanM

Du isst Tier nicht.


EnesTep

abi iki cevap da doğru A) insanlar hayvan yer B) insanlar hayvanları yer


Kenan535926

Malesefki doğru


SenaNurMutlu

:( beynim yandı,başka bir soudan dolayı kafam karıştı,bu klasik Almanca değil mi?Off,faha neyi öğrendiğim belli değil. :D


Fidan158376

İnsanlar yerine adamlar yazdım ,neden yanlış kabul etdiki?ben kendim azerbeycan türküyüm,iki kelima arasında fark varmı yokmu bilmiyorum :/

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.