Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Die Menschen essen Tiere."

Çeviri:İnsanlar hayvan yiyor.

2 yıl önce

17 Yorum


GkeGk1
GkeGk1

Her soruda yorumları, şikayetleri, isyanları okudukça yaşama kudretim eksiliyor. İnsan gerçekten hayret ediyor!

10 ay önce

Mehmet45249

Aynen

6 ay önce

ohmyNilsu

Ekrana kafa atıcam lan."İnsanlar hayvanları yer." dedim işte neresi yanlış?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"İnsanlar hayvanları yer." demek, "hayvanlar"a belli başlı, bilinen bir grup hayvan manası verir. "İnsanlar hayvan/hayvanlar yer." dersek belirsiz olur, herhangi bir hayvan/hayvanlar yani.

  • "İnsanlar hayvanları yer." = "Die Menschen essen die Tiere."
2 yıl önce

KorayCambu

Die menschen essen die tiere = insanlar o hayvanları yer

1 yıl önce

zaferhamza

Ben almancadaki mandchen ile karıştırdı

8 ay önce

zaferhamza

M

8 ay önce

hrnbraozl

Arkadaslar burada cogul kelimeler ogreniyoruz bu bi yontem aslinda artikel ogrenmek yerine, editor arkdslr soylese keske

2 yıl önce

Bilge660508

Tiere çoğul. "İnsanlar hayvanları yer" dedim kabul etmedi ya anlamadım!

2 yıl önce

Howyoudoing11

Tiere çoğul fakat belirli değil.'Hayvanları' olabilmesi için başına 'die' gelmesi gerekir.

2 yıl önce

Neda557322

Yaw almancadaki bu diederdasla benim ve anladigim kadariyla bizim ciddi problemlerimiz var

"İnsanlar hayvanları yer" yazdım. Nası olmuyo yaaa . Rapor ederim haaa !!!

1 yıl önce

unutmaz
unutmaz

Neda türkçede 5 hal bulunur. Kısaca e i de den ve yalın. Kelimelerin sonuna bu ekler gelir ve kalem-i kalem-e olur... Almancada 3 hal bulunur i de-den ve ın hali. Almancada i hali (almancafa buna akkusativ denir) kelimeler sonuna ek alarak olmaz. Artikeli das olan cümlede başına das alır die olan ve çoğul olan yine die alır der olan farklı olarak den alır. Burada da hayvan çoğul o yüzde hayvanlar:tiere hayvanları:die tiere olur

5 ay önce

GkhanPolat18

Aynen

6 ay önce

zaferhamza

M

8 ay önce

ayse658030

aber nicht alle, ich bin Vegetarier

4 ay önce

SibanM

Du isst Tier nicht.

1 ay önce

EnesTep

abi iki cevap da doğru A) insanlar hayvan yer B) insanlar hayvanları yer

2 hafta önce