1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Menschen essen Tiere."

"Die Menschen essen Tiere."

Çeviri:İnsanlar hayvan yiyor.

March 28, 2016

16 Yorum


GkeGk1

Her soruda yorumları, şikayetleri, isyanları okudukça yaşama kudretim eksiliyor. İnsan gerçekten hayret ediyor!


sema205158

Yasama kudreti mi yoksa kuvveti mi ne ise böyle basit seylerle eksilecekse vay halimize.


ohmyNilsu

Ekrana kafa atıcam lan."İnsanlar hayvanları yer." dedim işte neresi yanlış?


MeteUlku

"İnsanlar hayvanları yer." demek, "hayvanlar"a belli başlı, bilinen bir grup hayvan manası verir. "İnsanlar hayvan/hayvanlar yer." dersek belirsiz olur, herhangi bir hayvan/hayvanlar yani.

  • "İnsanlar hayvanları yer." = "Die Menschen essen die Tiere."

KorayCambu

Die menschen essen die tiere = insanlar o hayvanları yer


Efsun790189

Ben de aynı cevabı verdim kabul etti


zaferhamza

Ben almancadaki mandchen ile karıştırdı


harunboraozel1

Arkadaslar burada cogul kelimeler ogreniyoruz bu bi yontem aslinda artikel ogrenmek yerine, editor arkdslr soylese keske


Bilge660508

Tiere çoğul. "İnsanlar hayvanları yer" dedim kabul etmedi ya anlamadım!


Howyoudoing11

Tiere çoğul fakat belirli değil.'Hayvanları' olabilmesi için başına 'die' gelmesi gerekir.


ayse658030

aber nicht alle, ich bin Vegetarier


SibanM

Du isst Tier nicht.


EnesTep

abi iki cevap da doğru A) insanlar hayvan yer B) insanlar hayvanları yer

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.