1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen ayakkabı giyersin."

"Sen ayakkabı giyersin."

Çeviri:You wear shoes.

January 8, 2014

31 Yorum


mirsadk

Evet madem ayakkabi cift ve cogul olarak kullaniliyor ayakkabi resmi cikincada shoe yerine shoes olsun.


Seda803563

Ben shoes yazıyorum ve kabul ediyor


eserten85

shoe yazınca kabul etmıyor adam onu demiş niye kabul etmiyor diye shoe olmaz diyip diyer yerlerde shoe kabul ediyorlar filan böyle cok var


ErdiTartar

Sadece ayakkabı resmi çıktığında shoes diyoruz kabul etmiyor shoe olacak diyor. Cümlede ayakkabı gelince shoe istiyor neden bir standart yok bu konuda?


nightsun222

Bu cocuk mantikli konusmus. bir cevabi var midir?


ganbattey

aynen bende de oldu dikkat ettim ozellikle :)


Selcen_Ozturk

"you wear shoe" diye bir şey yoktur. genel olarak "you wear shoes" dur, bir ayakkabı tekinden bahsediyosak da "you wear a shoe" olabilir


eserten85

sıkıntı orda zaten tekinden bahsettigini anlayamazsın şimdi a getirirsek anlarsın dersinde my shoe diyor önceki cvplarda my a shoe demiyor demekki a sizde olabiliyormus kafa karıstırmaktan baska bir şey değil burda ingilizce öğrenmeye çalışıyoruz bulmaca çözmek istesek gazete alırdık


Sabir210464

The shoes niye olamaz


Glsena616356

Neden wear değil de wears olduğunu anlamadım bilen varsa açıklayabilir mi lütfen


SerpilYilm5

Zaten you wear olur.


Gandalf675707

Geniş zamanda he she it e s takisi gelmesi lazim değil mi neden wears olmadı


eserten85

you-sen diyor çoğul yani he she it demiyor ki gelmesi lazım ama burda you diyor


A.Melih20

Madem shoes neden bunu çevirin resminde shoe yi kabul ediyor da shoes u kabul etmiyor


NevriyeErg

onceleri the nin nerede kullanilacagini kestiremiyordum simdide a takisi cikti. kestiremiyorum nerede kullanacagimi


Mertub

Az önce bir soruda "ayakkabı"yı tercüme et dedi. Shoes dedim kabul etmedi. Şimdi "sen ayakkabı giyersin"i, "you wear shoes" diye tercüme etti. İngilizcenin mantığını sorgulamıyorum, bu uygulamanın bir açığı. Düzeltilmeli.


Berna999833

Doru cevap yazdim yanlis diyo


Berna999833

Aynisini yazdim yalnis dedi


melisa192615

Ben çok beğendim ama çok zor ve sınırlı


Muzaffer26939

Diğer yerlerde ayakkabı yazinca shoe kabul ettiği için ben de shoe yazdim ama kabul etmedi hem de son soruda yapilir mi bu bee.


evin_yilmaz

"shoe" diyorum kabul etmiyor. Oysa ki orda ayakkabının tekil halini istiyor.


fighter112987

Neden cogul eki. Diger ornek cumlelerde sgoe oalrak kabul ediyordu yanlis hatirlamiyorsam.


surrealpotato

Diğer örneklerde de shoe yerine shoes yazdm ayakkabı sorulunca fakat kabul edilmedi sebebi nedir?


burcu367549

Simdi anladim neden yanlış oldugunu


Anl766855

Arkadaş sudoku mu çözüyoruz İngilizce mi öğreniyoruz. Son hakkımda shoe shoes kavgası veriyorum. Sen ayakkabı giyersin i ben you wear shoe diye çeviririm. Sen ayakkabıları giyersin mi yazıyor orda ne saçma?


SerpilYilm5

Hangi durumlarda shoe kullaniliyor?Bir arkadaş bunu açıklıyabilir mi?


ardabaran_dd

Shoes'daki "es" takısı çoğulluk olarak değil "er" eki olarak kullanılmıştır. Shoe diye kullanılsaydı o ayakkabı giyiyor olurdu.


NebihaDila

Wears yaptım yanlış oldu ama wear olacakmış neden oyle acaba fikri olanlat yazsin


SerseriMayinTR

Neden "You wear shoe" değil de, "You wear shoes" doğru yanıt. Sonda ki "s" takısı "in-ın-ün-un" mu oluyor?


BARISEREN49

Bakın eğer "shoe" ile yazacaksanız "you wear a shoes" yazın yada diğer cevaptaki gibi yazın

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.