1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen ayakkabı giyersin."

"Sen ayakkabı giyersin."

Çeviri:You wear shoes.

January 8, 2014

15 Yorum


mirsadk

Evet madem ayakkabi cift ve cogul olarak kullaniliyor ayakkabi resmi cikincada shoe yerine shoes olsun.

October 19, 2014

Seda803563

Ben shoes yazıyorum ve kabul ediyor

April 13, 2018

eserten85

shoe yazınca kabul etmıyor adam onu demiş niye kabul etmiyor diye shoe olmaz diyip diyer yerlerde shoe kabul ediyorlar filan böyle cok var

August 16, 2019

ganbattey

aynen bende de oldu dikkat ettim ozellikle :)

February 23, 2014

Selcen_Ozturk

"you wear shoe" diye bir şey yoktur. genel olarak "you wear shoes" dur, bir ayakkabı tekinden bahsediyosak da "you wear a shoe" olabilir

February 23, 2014

eserten85

sıkıntı orda zaten tekinden bahsettigini anlayamazsın şimdi a getirirsek anlarsın dersinde my shoe diyor önceki cvplarda my a shoe demiyor demekki a sizde olabiliyormus kafa karıstırmaktan baska bir şey değil burda ingilizce öğrenmeye çalışıyoruz bulmaca çözmek istesek gazete alırdık

August 16, 2019

Berna999833

Doru cevap yazdim yanlis diyo

April 2, 2018

Berna999833

Aynisini yazdim yalnis dedi

April 2, 2018

Gandalf675707

Geniş zamanda he she it e s takisi gelmesi lazim değil mi neden wears olmadı

March 8, 2019

eserten85

you-sen diyor çoğul yani he she it demiyor ki gelmesi lazım ama burda you diyor

August 16, 2019

ErdiTartar

Sadece ayakkabı resmi çıktığında shoes diyoruz kabul etmiyor shoe olacak diyor. Cümlede ayakkabı gelince shoe istiyor neden bir standart yok bu konuda?

May 21, 2014

nightsun222

Bu cocuk mantikli konusmus. bir cevabi var midir?

July 18, 2014

A.Melih20

Madem shoes neden bunu çevirin resminde shoe yi kabul ediyor da shoes u kabul etmiyor

November 27, 2014

NevriyeErg

onceleri the nin nerede kullanilacagini kestiremiyordum simdide a takisi cikti. kestiremiyorum nerede kullanacagimi

December 16, 2014

Mertub

Az önce bir soruda "ayakkabı"yı tercüme et dedi. Shoes dedim kabul etmedi. Şimdi "sen ayakkabı giyersin"i, "you wear shoes" diye tercüme etti. İngilizcenin mantığını sorgulamıyorum, bu uygulamanın bir açığı. Düzeltilmeli.

January 24, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.